تلاش کریپتوها برای افزایش قیمت

وضعیت متعادل بازار کریپتوکارنسی‌ در هفته گذشته‌ نیز ادامه یافت و این در حالی است که نشانه‌های افزایش قیمت در برخی رمزارزها بسیار پررنگ بود. هفته گذشته از میان ۱۰۰ رمزارز اصلی بر اساس ارزش بازار، قیمت ۵۷ رمزارز صعودی بود.

به گزارش صدای بورس، در هفته منتهی به ۱۳ مهرماه، ۵۷ رمزارز افزایش قیمت بین ۰.۱ درصد تا ۴۰ درصد و ۴۳ رمزارز هم کاهش قیمت بین ۰.۱ تا ۱۲ درصد را تجربه کردند. بازنده بزرگ هفته گذشته، رمزارز Radix بود. این کریپتوکارنسی که به رتبه ۶۵ سقوط کرده، بیش از ۱۲ درصد افت قیمت داشته است. ارزش بازار این رمزارز ۰.۰۵ دلاری به ۵۵۹ میلیون دلار رسیده اما در یک ماه گذشته نزدیک به ۶ درصد رشد قیمت داشته است.

در هفته‌ای که گذشت، بیشتر رمزارزهای بزرگ شاهد رشد قیمت بودند. در این میان، بیت‌کوین با ۴.۳ درصد افزایش قیمت روبه‌رو شد. پادشاه رمزارزها در یک ماه گذشته نیز ۵.۷ درصد رشد قیمت داشته است. در همین حال اتریوم ۱.۷ درصد و ریپل نیز ۵.۹ درصد افزایش قیمت را ثبت کردند. بر پایه گزارش Cryptobubbles، رمزارز Rollbit Coin با حدود ۴۱ درصد رشد، در صدر مثبت‌های بازار کریپتو بود. ارزش بازار این رمزارز بیش از ۴۹۴ میلیون دلار و قیمت بیش از ۰.۱۵ دلار است. پس از آن، Solana به میزان ۲۰.۹ درصد رشد قیمت را تجربه کرد. ارزش بازار این رمزارز ۹.۶ میلیارد دلار است. قیمت رمزارزهای Bitcoin SV و Gala نیز به ترتیب ۱۹.۹ درصد و ۱۷.۳ درصد افزایش پیدا کرد.

در سوی دیگر بازار، دو رمزارز Curve DAO Token و Toncoin به ترتیب با ۸.۲ درصد و ۷.۱ درصد افت قیمت، رتبه‌های دوم و سوم بازندگان را کسب کردند. قیمت این دو رمزارز به ترتیب ۰.۴۸ دلار و ۱.۹۸ دلار است. در هفته‌ای که گذشت، ارزش بازار کریپتوها به یک هزار و ۸۰ میلیارد دلار رسید. عملکرد ۱۵ رمزارز برتر بازار کریپتوکارنسی را در اینجا مشاهده می‌کنید.

تلاش کریپتوها برای افزایش قیمت

کد خبر 480271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =