بورس‌بازهای ایران در کدام شهرها هستند؟

تهران، اصفهان و یزد در مردادماه سال جاری بیشترین حجم خرید و فروش اشخاص حقیقی در بورس را از آن خود کردند.

به گزارش صدای بورس، بررسی معاملات بازارسرمایه در مرداد ماه سال جاری نشان می‌دهد که بیشترین حجم خرید و فروش اشخاص حقیقی در معاملات برخط توسط ساکنان استان تهران به میزان ۱۰ میلیارد و ۱۹ میلیون و ۵۸۳ هزار صورت گرفته است.

پس ازآن ساکنان استان‌های اصفهان، یزد، خراسان رضوی و آذربایجان شرقی به ترتیب بیشترین حجم خرید و فروش اشخاص حقیقی را ازآن خود کردند.

بورس‌بازهای ایران در کدام شهرها هستند؟

در مجموع ساکنان پنج استان مذکور ۱۲ میلیارد و ۴۳ میلیون و ۸۳۲ هزار معاملات غیربرخط انجام دادند که نسبت به ماه مشابه در سال گذشته ۶.۲۸ درصد افزایش داشته است.

این درحالی است که ساکنان سایر استان‌های کشور در مجموع ۲ میلیاردو ۱۰۰ میلیون و ۹۱۲ هزار خرید و فروش انجام دادندکه نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۱.۹۸ درصد کاهش نشان می دهد.

بورس‌بازهای ایران در کدام شهرها هستند؟

به طور کلی مجموع معاملات برخط و غیربرخط همه استان‌های کشور در مردادماه سال جاری معادل ۱۴۸ میلیارد و ۳۹۸ میلیون و ۷۹هزار معامله بوده است که این میزان نسبت به ماه مشابه در سالگذشته، ۲۹.۵۵ درصد افزایش داشته است.

کد خبر 479081

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • پاتوق بورس بازان کشور کجاست ؟

    پاتوق بورس بازان کشور کجاست ؟

    تهران، هرمزگان و گیلان بیشترین حجم خرید و فروش اشخاص حقیقی در بورس را از آن خود کردند اما آمارها نشان می دهد حجم خرید و فروش اشخاص حقیقی در معاملات برخط در آبان‌ماه نسبت به ماه گذشته روند کاهشی داشته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =