نوسان قیمتی دلار در بازار ارز/ سکه امامی کانال عوض کرد

نخستین داد و ستدهای امروز دلار در بازار آزاد که در محدوده ۴۹ هزار و ۹۸۰ تومان در حال انجام بود، در این دقایق مجدد رو به پایین حرکت کرد و در حال حاضر با قیمت ۴۹ هزار و ۸۰۰ تومان در حال معامله است.

صدای بورس ـ زهرا رشوند؛ بر اساس وبگاه بانک مرکزی در آخرین روز کاری هفته، قیمت هر اسکناس دلار ۴۱ هزار و ۲۸۷ تومان و یورو ۴۴ هزار و ۲۸۲ تومان اعلام شد. نرخ حواله دلار در تابلوی معاملاتی مرکز مبادله ارز و طلای ایران نیز با افزایش نسبت به روز گذشته به ۳۷ هزار و ۵۳۴ تومان رسید. دلار در بازار آزاد هم با قیمت ۴۹ هزار و ۸۰۰ تومان در حال معامله است.

بر اساس این گزارش، در بین کامودیتی‌ها، قیمت نفت برنت دریای شمال امروز هم یک دلار و ۵۸ سنت افزایش یافت و به ۹۲ دلار و ۶۹ سنت در هر بشکه رسید. اما هر اونس فلز زرد با کاهش ۸ دلاری وارد محدوده ۱۹۱۲ دلاری شد.

بر اساس بررسی‌های به عمل آمده از بازار سکه و طلا، سکه امامی دوباره به کانال ۲۸ میلیون تومان برگشت و با ۳۵۰ هزار تومان افزایش نسبت به دیروز به ۲۸ میلیون و ۲۰۱ هزار تومان رسید. ربع سکه نیز بدون تغییر نسبت به روز گذشته با همان قیمت ۱۰ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان مورد معامله قرار گرفت.

طلای ۱۸ عیار هم امروز ۱۴ هزار و ۳۰۰ تومان افزایش یافت و هم اکنون با قیمت ۲ میلیون و ۳۴۲ هزار و ۴۰۰ تومان در حال معامله است..

کد خبر 478943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =