۱۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰
بازگشت رونق

بازار کریپتوکارنسی‌ در این هفته‌ شاهد رشد قیمت‌ بیشتر رمزارزها بود به طوری که از میان ۱۰۰ رمزارز اصلی بر اساس ارزش بازار، قیمت ۷۵ کریپتو با افزایش روبه‌رو شد.

به گزارش صدای بورس؛ در هفته منتهی به ۸ شهریورماه، این ۷۵ رمزارز افزایش قیمت بین ۰.۱ درصد تا ۱۹ درصد را تجربه کردند. برنده بزرگ هفته گذشته، رمزارز Toncoin بود. این کریپتوکارنسی که در رتبه ۱۲ قرار دارد، بیش از ۱۹ درصد رشد داشت. ارزش بازار این رمزارز ۱.۶ دلاری بیش از ۵.۵ میلیارد دلار است و در یک ماه گذشته نزدیک به ۳۷ درصد و در یک سال گذشته نیز بیش از ۱۸ درصد افزایش قیمت داشته است.

در هفته‌ای که گذشت، همه رمزارزهای بزرگ شاهد رشد قیمت بودند. بیت‌کوین ۴.۵ درصد، اتریوم ۲.۹ درصد، بایننس ۱۰.۸ درصد و ریپل ۳.۷ درصد افزایش قیمت را ثبت کردند. بر پایه گزارش Cryptobubbles، رمزارز Kaspa با بیش از ۱۸ درصد افت، در صدر منفی‌های بازار کریپتو بود. ارزش بازار این رمزارز بیش از ۷۰۷ میلیون دلار و قیمت بیش از ۰.۰۳ دلار است. پس از آن، Pepe به میزان ۱۶.۷ درصد افت قیمت را تجربه کرد. ارزش بازار این رمزارز ۳۴۷ میلیون دلار است. قیمت رمزارزهای Hedera و KuCoin نیز به ترتیب ۸.۶ درصد و ۷.۷ درصد کاهش پیدا کرد.

در سوی دیگر بازار، رمزارز نوپای dYdX با بیش از ۱۴.۵ درصد رشد قیمت، رتبه دوم برندگان را کسب کرد. قیمت این رمزارز دارای ارزش بازار ۳۴۱ میلیون دلاری، معادل ۲.۱۹ دلار است. در هفته‌ای که گذشت، ارزش بازار کریپتوها اندکی رشد کرد و به یک هزار و ۱۰۰ میلیارد دلار رسید. عملکرد ۱۵ رمزارز برتر بازار کریپتوکارنسی را در اینجا مشاهده می‌کنید.

بازگشت رونق

کد خبر 478160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =