تقسیم سود ۹۹.۵ درصدی تاصیکو

مدیرعامل تاصیکو در مجمع سالانه این شرکت گفت: سرمایه‌گذاری صدر تامین توانست نسبت به سال گذشته ۷۰ درصد افزایش سودآوری داشته باشد. مهمترین برنامه تاصیکو عرضه سهام پارس تامین در بورس اوراق بهادار است.

به گزارش صدای بورس، امیر حسین نادری در خصوص مصوبات مجمع بیان کرد: مهمترین قسمت این مجمع تقسیم سود ۹۹.۵ درصدی بود. صورت‌های مالی تصویب شد و اکثر سهامداران با رضایت‌مندی از مجمع خارج شدند. شرکت توانست ۷۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش سودآوری داشته باشد و تمام شرکت‌های زیرمجموعه تاصیکو در حال حاضر در مسیر توسعه هستند و موقعیت سودآوری خوبی دارند؛ به نظر می‌رسد این شرکت‌های زیرمجموعه رشد خوبی را در سال آینده خواهند داشت.

وی در رابطه با عملکرد شرکت در سال گذشته افزود: در سال گذشته افزایش سرمایه شرکت‌های زیرمجموعه و تامین نیازهای مالی تمامی پروژه‌ها انجام شد که شرکت‌ها پیشرفت قابل توجهی در حوزه طلا، زغال سنگ و پشم شیشه داشتند و به زودی شاهد افزایش سودآوری آنها در صورت‌های مالی امسال خواهیم بود.

مدیرعامل تاصیکو در ارتباط با برنامه‌های آتی این شرکت نیز توضیح داد: مهمترین برنامه تاصیکو عرضه سهام پارس تامین در بورس اوراق بهادار است که کارهای اولیه آن انجام شده و بعد از انجام ارزیابی، عرضه سهام انجام می‌شود.

کد خبر 478034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =