۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۰
هفته سقوط بزرگان

بازار کریپتوکارنسی‌ باز هم هفته‌ای منفی را پشت سر گذاشت و شاهد افت قیمت‌ بیشتر رمزارزها بود به طوری که از میان ۱۰۰ رمزارز اصلی بر اساس ارزش بازار، قیمت ۹۰ کریپتو با کاهش روبه‌رو شد.

به گزارش صدای بورس؛ در هفته منتهی به ۳۱ مردادماه، ۱۰ رمزارز افزایش قیمت بین ۰.۱ درصد تا ۲۵ درصد را تجربه کردند. برنده بزرگ هفته گذشته، رمزارز Akash Network بود. این کریپتوکارنسی که در رتبه ۱۰۰ قرار دارد، بیش از ۲۵ درصد رشد داشت. ارزش بازار این رمزارز بیش از ۳۲۵ میلیون دلار است و در یک ماه گذشته بیش از ۱۴۲ درصد و در یک سال گذشته ۳۰۶ درصد افزایش قیمت داشته است.

در هفته‌ای که گذشت، همه رمزارزهای بزرگ شاهد افت قیمت بودند. بیت‌کوین ۱۱.۵ درصد، اتریوم ۹.۸ درصد، بایننس ۱۲.۶ درصد و ریپل ۱۷.۷ درصد افت قیمت را ثبت کردند. بر پایه گزارش Cryptobubbles، رمزارز Conflux با بیش از ۳۲ درصد افت، در صدر منفی‌های بازار کریپتو بود. ارزش بازار این رمزارز بیش از ۳۹۸ میلیون دلار و قیمت حدود ۰.۱۲ دلار است. پس از آن، Apecoin به میزان ۲۵.۲ درصد افت قیمت را تجربه کرد. ارزش بازار این رمزارز ۵۵۸ میلیون دلار و قیمت آن ۱.۵۲ دلار ثبت شده است. قیمت رمزارزهای Uniswap و Pepe نیز به ترتیب ۲۴.۶ درصد، ۲۲.۳ درصد کاهش پیدا کرد.

در سوی دیگر بازار، رمزارز Kaspa با بیش از ۱۱ درصد رشد قیمت، رتبه دوم برندگان را کسب کرد. قیمت این رمزارز دارای ارزش بازار ۸۶۷ میلیون دلاری، بیش از ۰.۰۴ دلار است. این رمزارز در بازه یک ماهه ۱۲ درصد و در بازه یک ساله ۱۷۹۲ درصد رشد قیمت را ثبت کرده است. در هفته‌ای که گذشت، ارزش بازار کریپتوها نیز افت کرد و به یک هزار و ۵۰ میلیارد دلار رسید. بر اساس اعلام سایت Coinmarketcap، در سراسر جهان ۶۶۳ صرافی به کار خرید و فروش رمزارزها مشغول هستند.

عملکرد ۱۵ رمزارز برتر بازار کریپتوکارنسی را در اینجا مشاهده می‌کنید.

هفته سقوط بزرگان

کد خبر 477607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =