ورود دوباره دلار به کانال ۴۹ هزار تومان

قیمت دلار که در آغاز هفته، در محدوده ۴۸ هزار تومان در نوسان بود، در آخرین روز مرداد ماه به کانال ۴۹ هزار تومان ورود کرد.

صدای بورس ـ زهرا رشوند؛ بر اساس وبگاه بانک مرکزی در آخرین روز مرداد ماه، قیمت هر اسکناس دلار ۴۱ هزار و ۲۹۹ تومان و یورو ۴۴ هزار و ۹۶۷ تومان اعلام شد. نرخ حواله دلار در تابلوی معاملاتی مرکز مبادله ارز و طلای ایران امروز نیز با اندکی کاهش به ۳۷ هزار و ۵۴۵ تومان رسید. دلار در بازار آزاد هم امروز با قیمت ۴۹ هزار و ۵۰ تومان در حال معامله است.

بر اساس این گزارش، در بین کامودیتی‌ها، نفت برنت دریای شمال که هفته میلادی را با ۸۵ دلار و ۴۵ سنت در هر بشکه آغاز کرده بود، با یک دلار و ۲۲ سنت کاهش نسبت به دیروز به ۸۴ دلار و ۲۳ سنت در هر بشکه رسید. هر اونس فلز زرد نیز با حدود ۱۱ دلار افزایش نسبت به دیروز، در محدوده قیمتی ۱۸۹۹ دلار در نوسان است.

بر اساس بررسی‌های به عمل آمده از بازار سکه و طلا در آخرین روز مرداد ماه، سکه امامی در پی افزایش اونس جهانی، با افزایش ۳۰۰ هزار تومانی نسبت به دیروز به ۲۸ میلیون و هزار تومان رسید. ربع سکه نیز با قیمت ۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان در حال خرید و فروش است که نسبت به روز گذشته ۱۰۰ هزار تومان افزایش نشان می‌دهد.

طلای ۱۸ عیار هم با ۱۹ هزار و ۱۰۰ تومان افزایش نسبت به دیروز، به ۲ میلیون و ۲۹۲ هزار و ۷۰۰ تومان رسید.

کد خبر 477588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =