سایه دلار روی قیمت سکه

قیمت دلار که در معاملات دیروز در محدوده ۴۸ هزار و ۸۰۰ تومان معامله شد، امروز با افت قیمت به محدوده ۴۸ هزار و ۶۵۰ تومان رسید.

صدای بورس ـ زهرا رشوند؛ بر اساس وبگاه بانک مرکزی، قیمت هر اسکناس دلار ۴۱ هزار و ۳۰۲ تومان و یورو ۴۴ هزار و ۸۷۷ تومان اعلام شد. نرخ حواله دلار در تابلوی معاملاتی مرکز مبادله ارز و طلای ایران امروز نیز با اندکی کاهش به ۳۷ هزار و ۵۴۸ تومان رسید. دلار در بازار آزاد هم امروز با قیمت ۴۸ هزار و ۶۵۰ تومان در حال معامله است.

بر اساس این گزارش، در بین کامودیتی‌ها، نفت برنت دریای شمال با ۶۳ سنت افزایش در آغاز هفته میلادی به ۸۵ دلار و ۴۵ سنت در هر بشکه رسید. هر اونس فلز زرد نیز هفته میلادی را با حدود یک دلار کاهش، در محدوده ۱۸۸۸ دلار آغاز کرد.

بر اساس بررسی‌های به عمل آمده از بازار سکه و طلا، سکه امامی با ۱۰۰ هزار تومان کاهش نسبت به دیروز به ۲۷ میلیون و ۷۰۱ هزار تومان رسید. ربع سکه نیز با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی به قیمت ۹ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان خرید و فروش شد.

طلای ۱۸ عیار هم امروز با قیمت ۲ میلیون ۲۷۳ هزار و ۶۰۰ تومان معامله شد که نسبت به روز گذشته ۱۶ هزار و ۱۰۰ تومان کاهش نشان می‌دهد.

کد خبر 477488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =