عقب‌نشینی دلار در بازار آزاد/ سکه امامی یک کانال پایین آمد

دلار در بازار آزاد که به دنبال انتشار خبر آزادسازی‌ منابع ارزی بلوکه شده ایران درکره‌جنوبی، وارد فاز نزولی شده است، هفته جاری را نیز کاهشی آغاز کرد و امروز در نیمه کانال ۴۸ هزار تومان در حال معامله است.

صدای بورس ـ زهرا رشوند؛ بر اساس وبگاه بانک مرکزی، در اولین روز هفته جاری، قیمت هر اسکناس دلار ۴۱ هزار و ۳۳۹ تومان و یورو ۴۵ هزار و ۲۹۰ تومان اعلام شد. نرخ حواله دلار در تابلوی معاملاتی مرکز مبادله ارز و طلای ایران نیز امروز ۳۷ هزار و ۵۸۱ تومان اعلام شد. دلار در بازار آزاد هم در پی روند کاهشی خود امروز در نیمه کانال ۴۸ هزار تومان در حال معامله است.

بر اساس این گزارش، در بین کامودیتی‌ها، نفت برنت دریای شمال در پایان هفته میلادی با ۸۶ دلار و ۷۳ سنت در هر بشکه بسته شد. هر اونس فلز زرد نیز در پی روند کاهشی خود با حدود ۱۵ دلار کاهش، هفته میلادی را در محدوده ۱۹۱۳ دلار به پایان برد.

بر اساس بررسی‌های به عمل آمده از بازار سکه و طلا در اولین روز هفته جاری، سکه امامی با ۷۰۰ هزار تومان کاهش، یک کانال پایین آمد و به ۲۷ میلیون و ۷۰۱ هزار رسید. ربع سکه هم با قیمت ۱۰ میلیون تومان در حال خرید و فروش است که نسبت به چهارشنبه گذشته ۳۵۰ هزار تومان کاهش نشان می‌دهد.

طلای ۱۸ عیار هم در شروع هفته جاری، با ۶۶ هزار و ۸۰۰ تومان کاهش، به ۲ میلیون و ۲۸۹ هزار تومان رسید.

کد خبر 476938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =