سبد محصولات آسیاتک توسعه می‌یابد

مدیرعامل شرکت انتقال داده‌های آسیاتک از توسعه سبد محصولات این شرکت خبر داد.

به گزارش صدای بورس، محمدعلی یوسفی‌زاده با بیان اینکه شرکت آسیاتک در سال‌های اولیه فعالیت خود صرفاً خدمات B۲C و سرویس اینترنت خانگی ارائه می‌داد، گفت: یکی از برنامه‌های آسیاتک از چهار سال گذشته به این سو، توسعه سبد محصولات و ارائه خدمات B۲C توسعه یافته و B۲B به مشتریان است تا درآمد شرکت در فناوری‌ها و سرویس‌های مختلف توزیع شود.

مدیرعامل آسیاتک در ادامه، با اشاره به عملکرد شرکت در سال گذشته، توسعه شبکه فیبر نوری در استان‌ها را بزرگترین پروژه‌ اجرایی آسیاتک برشمرد و تصریح کرد: در سال گذشته همچنین فعالیت رسانه تماشاخانه تحت پوشش شرکت رایمون مدیا توسعه یافت و توانست از طریق شرکت داده پردازی معتمد تیس پروانه اپراتور معتمد مالیاتی را دریافت و فعالیت‌های خود را شروع کند.

وی اظهار داشت: در همین راستا سال گذشته موفق شدیم فعالیتی که در حوزه Cloud داشتیم را از طریق توسعه Data Center و توسعه پلتفرم Cloud و CDN اجرایی و سرویس آن را برای مشتریان ارائه دهیم.

مدیرعامل آسیاتک همچنین از تصویب افزایش سرمایه این شرکت به میزان ۱۵۰ میلیارد تومان از سود حاصل از عملیات سال ۱۴۰۱ خبر داد و افزود: ۳۶ میلیارد تومان نیز به ازای هر سهم ۱۲ تومان بین سهامداران سود تقسیم شد.

یوسفی‌زاده در پایان، توسعه شبکه فیبر، توسعه دیتاسنترها در ماکو و پیام که بهره‌برداری اولیه آن سال ۱۴۰۳ انجام می‌شود و نیز تحقیق و توسعه در حوزه شبکه موبایل و اینترنت نسل پنج با دریافت پروانه UNSB را از جمله برنامه‌های آتی آسیاتک بیان کرد.

کد خبر 476193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =