۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰
نزول غول‌ها

بازار کریپتوکارنسی‌ در هفته‌ای که گذشت، شاهد افت قیمت‌ بیشتر رمزارزها بود به طوری که از میان ۱۰۰ رمزارز اصلی بر اساس ارزش بازار، قیمت ۷۵ کریپتو با کاهش روبه‌رو شد. در هفته منتهی به ۴ مردادماه، ۲۵ رمزارز افزایش قیمت بین ۰.۱ درصد تا ۶۶ درصد را تجربه کردند. در این هفته، غول‌های بازار همچون بیت‌کوین، اتریوم، ریپل و سولانا از بازندگان بزرگ بودند.

صدای بورس- بر پایه گزارش Cryptobubbles، رمزارز Compound با بیش از ۱۵ درصد افت، در صدر منفی‌های بازار کریپتو بود. ارزش بازار این رمزارز بالای ۴۷۷ میلیارد دلار و قیمت آن بیش از ۶۱ دلار است. پس از آن، Rocket Pool به میزان ۱۴ درصد افت قیمت را تجربه کرد. قیمت رمزارزهای Pepe، Sui و MultiverseX هم به ترتیب ۱۳.۷ درصد، ۱۲.۷ درصد و ۱۱.۴ درصد کاهش پیدا کرد. رمزارزهای Injective، Solana و Pulsechain نیز از کریپتوهایی بودند که افت قیمت دورقمی بالای ۱۰ درصد را ثبت کردند. در این هفته، قیمت ۲۹ رمزارز بین ۵ درصد تا ۱۰ درصد کاهش یافت که از مهمترین آنها می‌توان به XRP، Gala، Aptos، Flow، Render، Fantom، HEX و Algorand اشاره کرد.

در سوی دیگر بازار، رمزارز XDC Network برنده بزرگ بود و بیش از ۶۶ درصد رشد قیمت را تجربه کرد. قیمت این رمزارز دارای ارزش بازار ۸۰۶ میلیون دلاری، نزدیک به ۰.۶ دلار است. این رمزارز در بازه یک ماهه ۷۷ درصد و در بازه یک ساله نیز ۹۷ درصد رشد قیمت را ثبت کرده است. همچنین قیمت رمزارز Bittensor بیش از ۳۸ درصد افزایش یافت و رتبه دوم رشد هفتگی را به خود اختصاص داد. در هفته گذشته ۴ رمزارز دیگر رشد دورقمی قیمت را تجربه کردند که نام‌های آشنایی همچون Stellar و Dogecoin در میان آنها به چشم می‌خورد.

در هفته‌ای که گذشت، ارزش بازار کریپتوها در مجموع روندی نزولی داشت. در زمان نگارش این گزارش، ارزش این بازار به حدود یک هزار و ۱۷۰ میلیارد دلار رسیده بود. همچنین ارزش معاملات روزانه بیش از ۳۰ میلیارد دلار بود. تاکنون بیش از ۲۷ هزار رمزارز به بازار عرضه شده است که نسبت به هفته گذشته با افزایش روبه‌رو شده اما تعدادی از آنها هرگز فرصت خودنمایی پیدا نکرده‌اند. در سراسر جهان ۶۴۶ صرافی به کار خرید و فروش رمزارزها مشغول هستند. این رقم نسبت به هفته قبل دو واحد افزایش نشان می‌دهد. با وجود سپری شدن هفته‌ای نزولی، هنوز هم برخی تحلیلگران بازار همچنان معتقدند که آینده کریپتوها روشن است.

در جدول زیر، عملکرد ۱۵ رمزارز برتر بازار کریپتوکارنسی را مشاهده می‌کنید.

نزول غول‌ها

کد خبر 475981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =