تپسی به بزرگترین هلدینگ‌ تکنولوژی کشور تبدیل می‌شود

مدیرعامل شرکت تپسی از هدفگذاری این شرکت برای تبدیل شدن به بزرگترین هلدینگ‌ تکنولوژی کشور خبر داد.

به گزارش صدای بورس، میلاد منشی‌پور با اشاره به اینکه تپسی توانست در اولین مجمع عمومی سالانه خود بعد از ورود به بورس به تمامی تعهدات خود عمل کند، گفت: در اولین سال ورود تپسی توانست به درآمد ۶۲۵ میلیاردی دست یابد که این عدد در سال گذشته ۲۴۰ میلیارد بود. ضمن اینکه سود تپسی از ۱۹ میلیارد در سال گذشته به ۷۵ میلیارد در سال جاری افزایش یافت.

مدیرعامل شرکت تپسی همچنین از افزایش دو برابری درآمد تپسی و سود دو و نیم برابری برای سال جاری خبر داد و افزود: هدفگذاری امسال تپسی دستیابی به درآمد ۱۲۰۰ میلیاردی و سود ۲۵۰ میلیاردی است که برای کسب این میزان سود برنامه‌های مشخصی در دستور کار است.

وی در ادامه، با اشاره به اینکه سهم بازار تپسی در طول یک سال گذشته به دو برابر افزایش یافته است، تصریح کرد: این روند در سال جاری نیز ادامه خواهد یافت. ضمن اینکه در زمینه توسعه شهرهای جدید کمتر ورود خواهیم کرد، اما عمق خود را در شهرهایی که وجود دارند به چندین برابر افزایش خواهیم داد.

مدیرعامل شرکت تپسی، هدفگذاری مهم تپسی را ارائه سرویس و خدمات بهتر به مشتریان ذکر کرد و گفت: در همین راستا تا سه ماه آینده دو کسب و کار جدید در تپسی اجرایی خواهد شد که هر کدام از آنها ظرفیت دارند در ابعاد یک تاکسی اینترنتی جدید ظاهر شوند و تا دو سال آینده تپسی تبدیل به یکی از بزرگترین هلدینگ‌هایتکنولوژی کشور خواهد شد.

منشی‌پور همچنین امروز را بهترین زمان برای سرمایه‌گذاری در تپسی دانست و تأکید کرد تا دو سال آینده یک تپسی بسیار متفاوت خواهید دید.

کد خبر 475330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =