نقش ویژه‌ "سداد" در اکوسیستم پرداخت

قائم مقام شرکت پرداخت الکترونیک سداد گفت: سداد مشتریان بزرگی از جمله مشتریان حاکمیتی، قوه قضائیه و همچنین نهادهای غیرحاکمیتی همچون تپسی، ایرانسل و همراه اول دارد و این‌ها از جمله مجموعه‌های متعددی هستند.

به گزارش صدای بورس؛ حسام خواجه پور، قائم مقام شرکت پرداخت الکترونیک سداد گفت: مجموعه سداد جزو ۱۲ psp فعال در حوزه پرداخت الکترونیک است و همچنین جزو ۳عدد برتر در این حوزه است.

سرویس‌های پرداخت، درگاه‌های پرداخت الکترونیک، دستگاه‌های پوز، درگاه‌های موبایلی از جمله سرویس‌هایی است که مجموعه پرداخت الکترونیک ارائه می‌دهد.

وی عنوان کرد: سداد مشتریان بزرگی از جمله مشتریان حاکمیتی، قوه قضائیه و همچنین نهادهای غیرحاکمیتی همچون تپسی، ایرانسل و همراه اول دارد و این‌ها از جمله مجموعه‌های متعددی هستند که از سرویس‌های ما استفاده می‌کنند.

قائم مقام شرکت پرداخت الکترونیک سداد افزود: سهامدار اصلی ما بانک ملی است و قائدتا اصلی و بزرگترین مشتری ما این بانک است که وظیفه سرویس‌دهی به آن را داریم.

خواجه پور افزود: نزدیک به ۸۰۰هزار کارتخوان فعال در شبکه پرداخت موجود است و مشتریان ما از سوپر مارکت ها تا مجموعه‌های بزرگی هستند که از این سرویس ها استفاده می‌کنند و درگاه پرداخت الکترونیکی ما بر روی مجموعه‌های مختلفی فعال است و همچنین به ارائه راهکارهای پرداخت در حوزه دیجیتال به مشتریان خود می‌پردازیم.

وی در خصوص وجه تمایز شرکت عنوان کرد: قدرت بانکی که بعنوان سهادار اصلی یعنی بانک ملی در کنار ما است و همچنین دامنه مشتریان یعنی عموم مردم عملا هم مسئولیت ما را بالا می‌برد و هم باعث می‌شود که نقش ویژه‌ای در اکوسیستم پرداخت داشته باشیم.

کد خبر 473882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =