گروه مالی ترنج و بیمه سرمد تفاهم نامه امضا کردند

در سومین روز از پانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی مشاور سرمایه‌گذاری ترنج و بیمه سرمد تفاهم‌نامه امضا کردند.

به گزارش صدای بورس؛ رضا درخشان‌فر، مدیرعامل گروه مالی ترنج در ابتدا این مراسم گفت: مشارکت بین شرکت‌های بیمه و شرکت‌های خدمات بازار سرمایه، به ویژه شرکت‌های حوزه مدیریت دارایی، یک اتفاق رایج در سطح بازارهای سرمایه جهان است.

درخشان فر افزود: زمینه‌های متنوعی برای همکاری شرکت حوزه خدمات بازار سرمایه و شرکت بیمه وجود دارد و به صورت سنتی بارها در دنیا دیده شده است. این نوع همکاری می‌تواند باعث رشد و بالندگی هر دو کسب و کار می‌شود.

وی ادامه داد: شرکت‌های بیمه به بالابردن ضریب نفوذ خدمات بیمه خود و سرمایه‌گذاری بهینه مایل هستند. شرکت‌های مدیریت دارایی نیز تمایل دارند از منابع مالی مختلفی که در نهادهای خدمات‌دهنده بتوانند مشتری‌های جدیدی جذب کنند و سکوی ارتباطی مشترکی را توسعه دهند. تفاهم‌نامه‌ای که به امضا می‌رسد آغاز مشارکتی است که این دو شرکت به توسعه و پیشرفت یکدیگر کمک می‌کنند.

همچنین محمد مهدی بهشتی‌نژاد، مدیرعامل بیمه سرمد درباره همکاری تازه با ترنج گفت: هدف ما از این تفاهم‌نامه این است که فضایی که بر بازارهای مالی، با محوریت بانک و بیمه، حاکم است را در بازار سرمایه نیز اجرا کنیم.

به گفته او در حال حاضر بین صنعت بیمه و بازار سرمایه اتفاق مشترکی شکل نگرفته است. سعی ما در این است که با امضای این تفاهم‌نامه بتوانیم همگرایی بین این صنعت و بازار سرمایه ایجاد کنیم.

مدیرعامل بیمه سرمد توضیح داد: انتظار می‌رود با این شکل از همکاری ضریب نفوذ بیمه در کشور افزایش یابد و در سوی دیگر، از ظرفیت‌های بازار سرمایه استفاده کنیم.

کد خبر 473277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =