مهمترین رویدادهای دومین روز از نمایشگاه فاینکس ۱۵

در این گزارش به مهمترین اتفاقات و رویدادهای مهم در پانزدهمین روز از نمایشگاه بین المللی صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه) می پردازیم.

مجید عشقی، رییس سازمان بورس گفت: در دو یا سه ماه اخیر فشارهای زیادی مبنی بر متوقف شدن برخی نمادها و حتی بسته شدن بازار وجود داشت اما با این موضوع مخالف هستیم و بنا داریم به صورت شفاف و در اطلاعیه‌ای، هر گونه ابهامی که در بسته شدن نمادی وجود دارد اطلاع‌رسانی کنیم.

متن کامل گزارش


محمود گودرزی، مدیرعامل شرکت بورس تهران گفت: هفته آینده عرضه اولیه گروه مالی شهر را انجام خواهد شد و به دنبال آن عرضه‌های اولیه دیگری در حوزه صنعت خدمات مالی، تامین سرمایه، حوزه دامپروری و زراعت و صنعت فولاد خواهیم داشت که به تناسب و با توجه به تکمیل مدارک ناشرین اطلاع‌رسانی‌های لازم انجام خواهد شد.

متن کامل گزارش


حسن فرج‌زاده، معاون اجرایی سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: ضرورت اصلاح فرایندهای برگزاری آزمون‌های گواهینامه حرفه‌ای نیاز امروز بازار سرمایه است و با راه‌اندازی سامانه جمع‌سپاری تمامی فعالان بازار و داوطلبان می‌توانند نسبت به طراحی و صحت سنجی سئوالات اقدام کنند.

متن کامل گزارش


رونمایی از قراردادهای آتی تک سهم


محمد هادی سلیمی‌زاده، مدیرعامل شرکت اطلاع‌رسانی و آموزش بورس گفت: چالش آزمون‌های گواهینامه حرفه‌ای با انجام برخی اصلاحات برطرف شد. افزایش عدالت، شفافیت، کارآمدی سوالات و تمرکز بر توان مردمی از اهداف سامانه جمع‌سپاری است.

متن کامل گزارش


احسان عامری، مدیر آموزش شرکت اطلاع‌رسانی و آموزش بورس گفت: پروژه جمع‌سپاری از سه ماه گذشته در شرکت اطلاع‌رسانی بورس آغاز شده است و در این پروژه سوالات جدید جایگزین سوالات تکراری می‌شود.

متن کامل گزارش


کامران پور محمدی، معاون اقتصادی سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح گفت: یکی از بزرگترین رسالت‌های سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح پرداخت به موقع حقوق بازنشستگان است. دو صندوق بزرگ تامین اجتماعی نیروهای مسلح و صندوق کشوری حدود ۱۰ میلیون مشترک دارند که پرداخت به موقع حقوق آنها اهمیت بسیار بالایی دارد.

متن کامل گزارش


گزارش تصویری از دومین روز پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت


سید محمدرضا امامی، مدیر عامل شرکت کارگزاری بانک پاسارگاد گفت: یکی از موضوعاتی که در دستور کار کارگزاری قرار گرفته راه اندازی معاملات الگوریتمی است. برنامه ریزی به صورتی انجام گرفته که به مشتریان حقیقی خرد هم خدمات معاملات الگوریتمی ارایه شود که اتفاقی نوع در سیستم و شبکه کارگزاری ها است.

متن کامل گزارش


حسین کرمی، مدیرعامل گروه مالی مهرگان گفت: از جمله برنامه‌های آتی گروه مالی مهرگان موضوع IPO و پذیرش در بورس اوراق بهادار است رو در آینده نزدیک هم برنامه تاسیس صرافی، مشاور سرمایه‌گذاری، شرکت تامین سرمایه و شرکت رتبه‌بندی اعتباری را دارد.

متن کامل گزارش


کد خبر 473221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =