هفته آینده کدام شرکت ها مجمع دارند؟

مروری بر زمان بندی مجامع و رویدادهای مهم نمادهای بورسی و فرابورسی در هفته آینده را در این مطلب می خوانید.

به گزارش صدای بورس، در این هفته بیش ترین مجامع سالانه در روز چهارشنبه ۱۰ خرداد ماه با ۱۳ شرکت برگزار می شود.

بر این اساس امروز شنبه ۶ خرداد ماه مجامع سلانه شرکت های غگلپا، غشصفا برگزار خواهد شد. همچنین شرکت های غاذر برای افزایش سرمایه ۱۲۰ درصدی از محل سود انباشته، وپخش افزایش سرمایه ۱۳۷ درصدی از محل آورده نقدی، ولقمان افزایش سرمایه ۵۰۰ درصدی از محل آورده و سود نقدی به مجمع فوق العاده می روند.

فردا یک شنبه ۷ خرداد ماه دالبر، دسبحان، هجرت به مجمع سالانه می روند و شرکت کسعدی دو مجمع سالانه و فوق العاده برای افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی از محل آورده نقدی را دارد، در همین روز وآتوس برای افزایش سرمایه ۸۴۷۱ درصدی از محل آورده نقدی و تدبیر برای انتخاب هیات مدیره تصمیم گیری می کنند.

شایان دکر است در روز دوشنبه ۸ خرداد ماه منتظر برگزاری مجامع سالانه شرکت های ممسنی، دتولید و (افزایش سرمایه ۴۱ درصدی از محل آورده نقدی)، شخارک، غفارس، لطیف، تکیمیا، دارو هستیم. همچنین ثباغ افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی از محل سود انباشته و بسویچ افزایش سرمایه ۶۳ درصدی از محل سود انباشته را تصویب می کنند.

علاوه بر آن روز سه شنبه ۹ خرداد چکاوه به مجمع سالانه می رود.

در روز چهارشنبه ۱۰ خرداد ماه ۱۳ شرکت پارسیان، سیدکو، میدکو، فلوله، کاریز، سلیم، کپشیر، فافزا، خراسان، دلر، سپرده مجمع سالانه داردند و شرکت ولبهمن مجمع سالانه و فوق العاده برای تصویب افزایش سرمایه ۶۲ درصدی از محل آورده نقدی را دارا است. باید افزود چکاران در این روز برای انتخاب هیات مدیره و افزایش سرمایه ۱۲ درصدی از محل سود انباشته تصمیم گیری می کند.

در روز های پنجشنبه۱۱ خرداد ماه زمان اتمام مهلت استفاده از حق تقدم حتوکا، وافتخار و مجمع سالانه فالوم است و روز شنبه ۱۳ خرداد حسینا، دشیمی و خدیزل (افزایش سرمایه ۳۰درصدی تجدید ارزیابی) و البرز برای انتخاب هیات مدیره مجمع دارند.

سه شنبه ۱۶ خرداد ماه شرکت های کصدف، کدما، تشتاد، نخریس، فسازان، وتوس، غشان، شکربن، دتماد به مجمع سالانه می روند.

علاوه برآن در این روز استقلال، سفید، دسینا، پرسپولیس برای انتخاب هیات مدیره مجمع دارند.

هفته آینده کدام شرکت ها مجمع دارند؟

هفته آینده کدام شرکت ها مجمع دارند؟

هفته آینده کدام شرکت ها مجمع دارند؟

هفته آینده کدام شرکت ها مجمع دارند؟

هفته آینده کدام شرکت ها مجمع دارند؟

کد خبر 472523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =