پیش‌بینی قیمت «شیبا اینو» در پایان ۲۰۲۳

این روزها همه جا نام ChatGPT را می‌شنویم. این سیستم هوش مصنوعی خلاق و بسیار پیشرفته به دلیل پاسخگویی به مجموعه گسترده‌ای از پرسش‌ها در همه زمینه‌ها، با تحسین زیادی روبه‌رو شده است.

به گفته کارشناسان، با توجه به دانش گسترده و توانایی پیشرفته پردازش زبان، این ابزار قدرتمند هوش مصنوعی از امکان بالقوه‌ای برای توسعه نفوذ در حوزه معاملات انواع کالا برخوردار است.
ابزار ChatGPT با استفاده از ظرفیت‌ها و نقاط قوت خود این نوید را می‌دهد که بینشی ارزشمند در زمینه نوسان قیمت احتمالی دارایی‌های مختلف موجود در بازار پویا و پرنوسان رمزارزها در اختیار کاربران قرار دهد. روز دوشنبه ۲۲ می (اول خرداد) سایت خبری Finbold از ابزار ChatGPT خواست تا بر اساس تحلیل تکنیکال و عوامل اقتصاد کلان، قیمت رمزارز «شیبا اینو» در پایان سال ۲۰۲۳ را پیش‌بینی و اعلام کند.
این چت‌بات در پاسخ یادآور شد که نمی‌تواند آینده را با قطعیت پیش‌بینی کند. با این حال، مجموعه‌ای از عوامل مختلف را که لازم است معامله‌گران در خرید و فروش این رمزارز مورد توجه قرار دهند، فهرست‌وار اعلام کرد.
پیش از همه، ChatGPT اعلام کرد که کاربران باید شرایط بازار را در نظر بگیرند. مثلا انتشار اخبار مثبت، پذیرش شیبا اینو از سوی شرکت‌های بزرگ، وضع قوانین و مقررات یا اتفاقات مهم بازار که می‌توانند بر اعتماد سرمایه‌گذاران تاثیر بگذارند و قیمت این رمزارز را افزایش دهند، باید مورد توجه قرار گیرند. به همین ترتیب، وخیم یا منفی شدن شرایط بازار به دلیل سخت‌گیری‌های مقرراتی می‌تواند قیمت این ارز دیجیتال را کاهش دهد. ChatGPT همچنین تاکید کرد که معامله‌گران باید از نزدیک رفتار و تصمیم‌های بانک‌های مرکزی در مورد نرخ‌های بهره را دنبال کنند چون این تصمیم‌ها می‌تواند بر رفتار سرمایه‌گذاران و فضای کلی بازار اثرگذار باشد. در پایان، ChatGPT اعلام کرد معامله‌گران ارزهای دیجیتال باید نسبت به دستکاری و اعمال نفوذ در بازار هشیار باشند چون رمزارزها برای پذیرش فعالیت‌هایی که موجب افزایش یا کاهش مصنوعی قیمت‌ها در کوتاه‌مدت می‌شوند، استعداد عجیبی دارند. در تلاش برای ارائه تحلیلی جامع از پتانسیل صعودی قیمت شیبا اینو تا پایان سال ۲۰۲۳، سایت خبری Finbold از یک ابزار هوش مصنوعی دیگر استفاده و داده‌ها را تجمیع کرد. CoinPriceForecast ابزار محبوب پیش‌بینی قیمت است که مورد استفاده قرار گرفته است. این ابزار پیش‌بینی کرده است که قیمت شیبا اینو تا پایان امسال با ۱۱ درصد افزایش روبه‌رو خواهد شد. این در حالی است که سایت خبری Finbold پیش‌بینی کرده است که میزان افزایش قیمت شیبا اینو تا پایان سال به ۲۱ درصد خواهد رسید.
این پیش‌بینی‌ها در حالی منتشر شده‌اند که قبلا فرانک کوروا، تحلیلگر ارشد دارایی‌های دیجیتال پیش‌بینی متفاوتی از آینده رمزارز شیبا اینو در سال ۲۰۲۳ ارائه کرده بود. این کارشناس مالی گفته بود: احتمال اینکه رمزارز شیبا اینو در سال ۲۰۲۳ عملکرد مثبتی داشته باشد یا رکوردهای قیمتی جدیدی ثبت کند، بسیار ضعیف است. وی تاکید کرده بود که شرایط اقتصاد کلان امروز با شرایط اکتبر ۲۰۲۱ که قیمت این رمزارز به نقطه اوج رسیده بود، تفاوت دارد. در حال حاضر رمزارز شیبا اینو رتبه ۱۵ را در میان ارزهای دیجیتال بر اساس ارزش بازار دارد. ارزش بازار این رمزارز بیش از ۵.۳ میلیارد دلار است. در لحظه تنظیم این گزارش قیمت هر شیبا اینو معادل ۰.۰۰۰۰۰۹ دلار بوده است.

پیش‌بینی قیمت «شیبا اینو» در پایان ۲۰۲۳

  • شماره ۴۹۳ هفته نامه اطلاعات بورس
کد خبر 472442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =