۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰
سه شرکت زیرمجموعه سرآوا در راه بورس

مدیرعامل شرکت سرآوا از عرضه اولیه سه شرکت زیرمجموعه این هلدینگ خبر داد.

به گزارش صدای بورس، علی فیاض‌بخش با اشاره به اینکه طبق برنامه زمان‌بندی قرار است امسال و اواسط سال آینده، سه شرکت زیرمجموعه هلدینگ سرآوا عرضه اولیه شوند، گفت: در گام بعدی نیز شرکت سرآوا وارد بورس می‌شود.

وی افزود: شرکت سرآوا یک هلدینگ سرمایه‌گذاری خطرپذیر است که در شرکت‌های مختلفی از جمله دیجیکالا، دیوار، کافه بازار و علی بابا سرمایه‌گذاری دارد.

مدیرعامل شرکت سرآوا در مورد روند بازار سرمایه در شرایط فعلی نیز گفت: برای تشخیص ارزندگی بازار باید نسبت P/E را مورد بررسی قرار دارد که در حال حاضر اعداد و ارقام منتشر شده به ویژه نرخ قیمت به درآمد فوروارد نشان می‌دهد بازار هنوز ارزنده است، البته باید سرمایه‌گذاران بین صنایع مختلف و شرکت‌ها طبقه‌بندی داشته باشند، زیرا ارزندگی بدان معنی نیست که تمامی شرکت‌های بورس و فرابورس ارزنده هستند، اما می‌توان گفت هنوز بخش بزرگی از بازار ارزنده است.

فیاض‌بخش با بیان اینکه سیاست‌های اخیر دولت در مورد مالیات بر عایدی سرمایه روی ملک، طلا و ارز می‌تواند به بازار سرمایه کمک کند، اظهار داشت: بورس به عنوان بازار کمک‌کننده می‌تواند به رونق بنیان‌های اقتصادی کشور کمک کند، اما مهم است که سرمایه‌گذاران از طریق سرمایه‌گذاری غیرمستقیم و صندوق‌های سرمایه گذاری اقدام به فعالیت در بورس کنند.

وی همچنین به سرمایه‌گذاران در بورس توصیه کرد حضور در بازار سرمایه به شکل غیرمستقیم را جدی بگیرند.

کد خبر 471836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =