موج ریزش‌ها در بازار سکه و ارز

قیمت هر اسکناس دلار که در ساعات اولیه امروز با موجی از کاهش مواجه شده بود، هم‌اکنون در میانه کانال ۵۲ هزار تومان در نوسان است.

صدای بورس ـ زهرا رشوند؛ در تابلوی معاملاتی مرکز مبادله ارز و طلای ایران، امروز هم قیمت هر اسکناس دلار ۴۲ هزار و ۳۵۲ تومان و نرخ حواله دلار ۳۸ هزار و ۵۰۲ تومان اعلام شد. قیمت یورو نیز ۴۶ هزار و ۹۵ تومان اعلام شده است. امروز همچنین وبگاه بانک مرکزی، نرخ دلار صرافی ملی را ۴۲ هزار و ۳۵۲ تومان و یورو را ۴۵ هزار و ۱۰۵ تومان اعلام کرد. دلار در بازار آزاد نیز در میانه کانال ۵۲ هزار تومان در نوسان است.

بر اساس این گزارش، در بین کامودیتی‌ها، نفت برنت دریای شمال با ۸۱ سنت کاهش در پایان هفته میلادی، با ۷۴ دلار و ۱۷ سنت در هر بشکه بسته شد و هر اونس فلز زرد با ۲۰۱۰ دلار و ۸۸ سنت هفته را به اتمام رساند.

بررسی‌های به عمل آمده از بازار سکه و طلا در دومین روز از آخرین هفته اردیبهشت نشان می‌دهد سکه امامی امروز هم کاهش ۴۰۰ هزار تومانی را تجربه کرد و با ۳۱ میلیون و ۴۰۱ هزار تومان مورد داد و ستد قرار گرفت. ربع سکه هم امروز با قیمت ۱۱ میلیون و ۴۴۰ هزار تومان مبادله شد که نسبت به دیروز ۱۶۰ هزار تومان کاهش نشان می‌دهد.

طلای ۱۸ عیار امروز هم ۳۲۰۰ تومان کاهش یافت و به ۲ میلیون و ۵۸۴ هزار و ۳۰۰ تومان رسید.

کد خبر 471791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =