پیش بینی بازار فردا ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ / شتاب رشد منطقی است

کسانی که قصد خرید سهم دارند توجه داشته باشند که سهم‌های گران نخرند و به نسبت P/E سهم ها دقت کنند؛ همچنین از ابزارهای نوین نیز بهره ببرند.

سعید درخشانی، کارشناس بازار سرمایه در گفت و گو با صدای بورس در مورد اینکه از خرید و فروش ملک و خودرو تا طلا و رمز ارز همگی مشمول مالیات بر عایدی سرمایه می‌شود، گفت:این حرکتی که مجلس به دنبال شروع آن است منطقی به نظر می رسد ولی آثار جانبی زیادی دارد. در این شرایط تورمی آمار مخالفت با این مصوبه ناخودآگاه زیاد خواهد بود چراکه دارایی سرمایه داران ارزش قبلی خود را دارد اما بخشی از آن را باید به دولت داد

درخشانی افزود: دولت در این زمان ذی النفع در تورم می‌شود و با این شرایط میتوان گفت برای بورس مفید است اما برای اقتصاد میتواند زیان ده باشد. بر اساس مصوبات، دولت از تورم سود می‌برد وبنا بر این نباید شرایطی ایجاد شود که دولت علاقه مند به ایجاد تورم باشد.

همچنین وی ادامه داد: در مورد بازار سرمایه می‌توان گفت که در یک روند صعودی قرار گرفته و شتاب آنچنانی هم ندارد که مثل سال ۹۹ نگران کننده باشد، البته که درهمه بازار ها چه صعودی و چه نزولی تعدادی از سهام در افت یا ثبات هستند و راه حلی برایشان وجود ندارد

این کارشناس بازار سرمایه بیان کرد: کسانی که قصد خرید سهم دارند توجه داشته باشند که سهم‌های گران را نخرند، به نسبت P/E سهم ها دقت کنند، از ابزار های نوین علی الخصوص از صندوق‌ها، اهرم ها استفاده کنند در این صورت میتوانند سود روزانه دریافت کنند که به طبع بهتر از این است که بی مهابا وارد بازار سهام شده و متضرر شوند.

کد خبر 471103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =