ریزش ادامه‌دار قیمت دلار

در ادامه روند کاهشی قیمت ارز از هفته گذشته، توافق با عربستان نیز بر شدت کاهش آن افزوده است و دلار هم‌اکنون در کانال ۴۶ هزار تومان در حال معامله است.

صدای بورس ـ زهرا رشوند؛ در تابلوی معاملاتی مرکز مبادله ارز و طلای ایران امروز قیمت هر اسکناس دلار ۴۲ هزار و ۱۱۶ تومان و نرخ حواله دلار ۳۸ هزار و ۲۸۷ تومان اعلام شد. امروز همچنین نرخ یورو در مرکز مبادله ارز و طلای ایران ۴۴ هزار و ۸۸۴ تومان اعلام شده است. قیمت دلار در پی توافق ایران و عربستان ریزشی شده است و در صرافی‌ها به کانال ۴۴ هزار تومان برگشته است. هم‌اکنون نرخ دلار اعلامی صرافی ملی ۴۴ هزار و ۴۵۱ تومان برای خرید و ۴۴ هزار و ۹۰۰ تومان برای فروش اعلام شده است. دلار در بازار آزاد نیز در محدوده ۴۶ هزار تومان خرید و فروش می‌شود.

بر اساس این گزارش، در بین کامودیتی‌ها، قیمت نفت برنت دریای شمال در آخرین روز هفته میلادی با ۸۲ دلار و ۶۴ سنت در هر بشکه بسته شد. اونس نیز با ۱۸۶۷ دلار و ۲۴ سنت هفته میلادی را به پایان برد.

بر اساس بررسی‌های به عمل آمده از بازار سکه و طلا در اولین روز هفته جاری، قیمت سکه امامی امروز با یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان کاهش، به ۲۵ میلیون و ۲۰۱ هزار تومان رسید. ربع سکه هم با کاهش ۷۰۰ هزار تومانی، هم‌اکنون با قیمت ۸ میلیون و ۹۲۰ هزار تومان در حال معامله است.

در همین حال، طلای ۱۸ عیار نیز امروز حدود ۱۰۰ تومان کاهش یافت و در حال حاضر با قیمت ۲ میلیون و ۱۳۵ هزار و ۷۰۰ تومان در حال معامله است.

کد خبر 468569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =