تحقق ۱۲۶ درصدی بودجه بیمه تجارت نو

قائم مقام بیمه تجارت ‌نو از تحقق ۱۲۶ درصدی بودجه در نظر گرفته شده در سال جاری خبر داد.

به گزارش صدای بورس، حسین حسینی در حاشیه مراسم رونمایی از بیمه‌نامه آسام، به عنوان تنها بیمه‌نامه سفرهای داخلی در کشو، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: بیمه تجارت نو در حال حاضر از ترکیب پرتفوی و شرایط فروش ایده‌آلی برخوردار است.

وی همچنین بیمه تجارت ‌نو را در حوزه تحول دیجیتال سرآمد عنوان کرد و گفت: افراد جوان و مستعد بسیاری در این بیمه فعالیت می‌کنند که طرح بیمه‌نامه آسام حاصل تلاش بی‌وقفه آنان در بیمه تجارت نو است.

قائم مقام بیمه تجارت ‌نو در مورد طرح جامع و کامل بیمه تجارت نو در حوزه گردشگری گفت: در این بیمه‌نامه دو دغدغه مهم مورد توجه قرار گرفته است، که شامل پوشش هزینه‌های پزشکی و آتش‌سوزی منزل مسکونی است.

حسینی با بیان اینکه بیمه‌نامه آسام از سه روز تا سی روز پوشش‌های ویژه‌ای ارائه می‌کند، تصریح کرد: پوشش‌هایی همچون هزینه جبران و بازسازی منزل مسکونی بیمه‌گذار در اثر آتش‌سوزی، انفجار، سیل، زلزله و ترکیدگی لوله در حین سفر و نیز هزینه‌های پزشکی ناشی از حادثه همچون بستری، نقص عضو، حمل جسد و هزینه‌های همراه تنها بخشی از پوشش‌های بیمه‌نامه آسام محسوب می‌شود.

وی در پایان سخنان خود در مورد برنامه‌های در دست اقدام بیمه تجارت نو برای سال آینده نیز گفت: با توجه به شرایط اقتصادی پیش رو، محصولات جدیدی در حوزه‌های دیجیتال و نیز افزایش فروش با توجه به نرخ تورم در دستور کار است که در زمان مقتضی اعلام خواهد شد.

کد خبر 468357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =