تداوم ریزش دلار و سکه در بازار

روند کاهشی قیمت دلار و سکه امروز نیز ادامه یافت و هم‌اکنون دلار تا محدوده ۵۲ هزار و ۹۵۰ تومان پایین آمده است.

صدای بورس ـ زهرا رشوند؛ در هفتمین روز از فعالیت مرکز مبادله ارز و طلای ایران، قیمت هر اسکناس دلار ۴۳ هزار و ۸۱۵ تومان و نرخ حواله دلار ۳۸ هزار و ۱۰۰ تومان اعلام شد. امروز همچنین نرخ یورو در مرکز مبادله ارز و طلای ایران ۴۶ هزار و ۴۰۷ تومان اعلام شد. دلار در بازار آزاد نیز که نخستین معاملات امروز خود را با قیمت ۵۵ هزار و ۱۰۰ تومان آغاز کرده بود، در این لحظات تا محدوده ۵۲ هزار و ۹۵۰ تومان افت کرده است. قیمت دلار دیروز نیز از ۵۸ هزار و ۲۰۰ تومان شروع کرده بود و در پایان به ۵۵ هزار و ۶۵۰ تومان رسیده بود.

بر اساس این گزارش، در بین کامودیتی‌ها، قیمت نفت برنت دریای شمال امروز با یک دلار و ۳۸ سنت افزایش نسبت به دیروز، به ۸۳ دلار و ۹۹ سنت در هر بشکه رسید. اونس نیز با ۲۴ دلار و ۴۵ سنت افزایش نسبت به دیروز، هم‌اکنون با ۱۸۳۴ دلار و ۴۲ سنت در حال معامله است.

بر اساس بررسی‌های به عمل آمده از بازار سکه و طلا، قیمت سکه امامی امروز روند کاهشی در پیش گرفت و با دو میلیون و ۸۴۰ هزار تومان کاهش نسبت به دیروز، ۲۹ میلیون و ۹۸۰ هزار تومان معامله شد. ربع سکه هم با ۹۴۰ هزار تومان کاهش، هم‌اکنون با قیمت ۱۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان در حال خرید و فروش است.

طلای ۱۸ عیار هم امروز ۳۲۸ هزار و ۸۰۰ تومان کاهش یافت و به ۲ میلیون و ۴۷۴ هزار تومان رسید.

کد خبر 468091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =