توضیح یک شرکت دارویی درباره افزایش نرخ محصولاتش

گزارش اطلاعات بااهمیت(سایر اطلاعات با اهمیت - افزایش نرخ برخی از محصولات- گروه ب) منتهی به سال مالی ۱۴۰۲/۰۱/۰۱ (اصلاحیه) دتولید منتشر شد.

به گزارش صدای بورس، داروسازی تولید دارو توضیح داد؛ نرخ فروش تعدادی از محصولات این شرکت به جهت پوشش هزینه های ناشی از افزایش قیمت مواد اولیه و براساس مجوزات سازمان غذا و دارو افزایش یافته است.

داروسازی تولید دارو با نماد دتولید در بورس فعالیت دارد؛ بر اساس افشای اطلاعات بااهمیت - (سایر اطلاعات بااهمیت - افزایش نرخ برخی از محصولات- گروه ب) منتهی به سال مالی ۱۴۰۲/۰۱/۰۱(اصلاحیه) در تاریخ ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
مقیاس اثرات مالی رویداد نسبت به کل دارایی ها در سال مالی قبل ۱ درصد است. نسبت به کل درآمد فروش در سال مالی قبل نیز ۱ درصد است.
شرح رویداد، احتراما در راستای رعایت مفاد ماده ۱۳ دستورالعمل افشای اطلاعات به استحضار می رساند نرخ فروش تعدادی از محصولات این شرکت به جهت پوشش هزینه های ناشی از افزایش قیمت مواد اولیه و براساس مجوزات سازمان غذا و دارو افزایش یافته است. در صورت وجود تغییر با اهمیت در اطلاعات اعلام شده موضوع از طریق سامانه کدال به سهامدارن محترم اطلاع رسانی خواهد شد. لازم به ذکر است فروش محصول فوق نسبت به کل دارایی ها در سال مالی قبل حدود ۳۹. % ( سی و نه صدم درصد) و نسبت به کل درآمد فروش در سال مالی قبل حدود ۰.۷۸% (هفتاد و هشت صدم درصد) است.
منبع: دیدگاه آبان

کد خبر 467423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =