سرعت در اجرا، کیفیت و ایمنی پروژه‌ها سه رکن اساسی

صبح امروز مراسم افتتاح پروژه ۲۳۵ واحدی نگین دولت آباد باحضور سرپرست بانک مسکن، مدیرعامل شرکت تأمین سرمایه بانک مسکن و مدیرعامل گروه مالی بانک مسکن برگزار شد.

به گزارش صدای بورس؛ محمدرضا جواهری، مدیرعامل گروه مالی بانک مسکن بیان داشت: این پروژه می‌توانست ظرف۳ سال به بهره برداری برسد اما دلایلی همچون کرونا از جمله مسائل مهمی بود که این پروژه را به وقفه انداخت و باعث شد که یک جهش قیمتی نیز اتفاق بیفتد و پیمانکار و سازنده را دچار مشکل کند چرا که زمانی که بیماری کرونا شروع شد و پروژه متوقف شد جهش قیمت ها نیز شکل گرفت و باعث ایجاد مشکلاتی شد.

وی افزود: تعدیل قیمت‌ها در پروژه باید به تایید سازمان بورس برسد بنابراین خود این عامل زمانبر است و در واقع عامل ایجاد مشکلاتی است. جریان صندوق زمین و ساختمان شاید بعنوان کار جدیدی که بانک مسکن شروع کرد قابل تقدیر باشد، البته اشکال و ایراداتی در امیدنامه و اساسنامه وجود داشت که با سازمان بورس نیز مطرح شد و شاید در سال گذشته بالغ بر ۲۵مورد پیشنهاد برای اصلاح صندوق زمین و ساختمان داشتیم توسط شرکت تامین سرمایه که کار کارشناسی آن انجام شد و به نظر می‌رسد در آینده ایجاد صندوق های زمین و ساختمان می‌تواند به رفع اشکالات کمک کند.


بیشتر بخوانید: تأمین مالی از طریق صندوق‌ها راهگشای پروژه‌های بعدی


جواهری عنوان کرد: در خصوص کلیات پروژه ها آنچه در دستور کار شرکت سرمایه گذاری مسکن است سرعت در اجرا، کیفیت و ایمنی در پروژه‌ها است سه رکن اساسی که در حال حاضر اعلام شده، یکی از مواردی که باید جدی در نظر گرفته سود بحث سرعت در اتمام پروژه ها است که بر کاهش هزینه ها نیز اثرگذار است. هرجایی که پروژه داشته‌ایم به سرعت به پیش فروش رسیده است و این به دلیل برند شرکت و کیفیت زبان‌زد و تلاش زیاد است و تلاش ها بر این است تا این موضوع حفظ شود.

مدیرعامل گروه مالی بانک مسکن تصریح کرد: در حال حاضر بالغ بر یک میلیون و هشتصد هزار متر مربع پروژه درصدد تولید پروژه های شرکت سرمایه گذاری مسکن قرار دارد که امسال تلاش ها بر این است که میزان در نظر گرفته شده سالیانه تقریبا ۸۰ تا ۱۰۰درصد افزایش پیدا کند، در حال اصلاح بودجه ۶ماهه دوم نیز هستیم و این موضوع را حتما در دستورکار قرار خواهیم داد.

کد خبر 467283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =