سهم ۷۰ درصدی انتخاب الکترونیک از بازار لوازم خانگی کشور

حدود ۶۰ تا ۷۰ درصد حجم درآمدهای صنعت لوازم خانگی کشور در بازار سرمایه به انتخاب الکترونیک اختصاص دارد.

به گزارش صدای بورس، اصغر قربانی، معاون مالی و عضو هیئت مدیره گروه صنعتی انتخاب الکترونیک آرمان با بیان اینکه در حال حاضر به‌روزترین و مجهزترین کارخانجات تولید قطعات در داخل کشور در اختیار گروه انتخاب است، گفت: گروه انتخاب الکترونیک زنجیره کامل تأمین، تولید، توزیع و خدمات لجستیک محصولات را در اختیار دارد و دارای سبد کاملی از محصولات برای سطوح مختلف درآمدی با تنوع برند و پوشش سلایق مختلف است.

وی با اشاره به برخورداری شرکت از شبکه گسترده توزیع و فروش محصولات در کل کشور با بیش از ۲۵۰۰ فروشگاه تصریح کرد: گروه انتخاب الکترونیک بخش لجستیک را به طور کامل پوشش می‌دهد و از زمان خرید مواد اولیه و قطعات تا تولید و توزیع محصول در سراسر کشور دارای خدمات گسترده‌ پس از فروش است. ضمن اینکه سرمایه‌گذاری‌های خوبی در بخش برند و افزایش کیفیت محصولات صورت گرفته است و بنا است با سرمایه‌گذاری‌های مستمر، مجموعه کاملی از محصولات در سبد خانگی قرار گیرد.

معاون مالی گروه صنعتی انتخاب الکترونیک در ادامه، از بهره‌برداری دو طرح مهم توسعه‌ای در امیدنامه گروه انتخاب خبر داد و افزود: افزایش ظرفیت در حوزه محصولات برودتی در ماه گذشته و نیز افزایش تولید قطعات پلاستیکی، دو طرح مهم توسعه‌ای گروه انتخاب است که به بهره‌برداری کامل رسیده است.

قربانی در بخش دیگری از سخنان خود، میزان محصولات تولید شده در گروه انتخاب را ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار دستگاه بیان کرد و گفت: مجموع درآمدهای عملیاتی شرکت ۲۹ هزار میلیارد تومان است که برآورد می‌شود این مبلغ در سال آینده به حدود ۴۰ هزار میلیارد تومان افزایش یابد.

وی همچنین از پیش‌بینی سود ۴۵۰۰ میلیارد تومانی گروه انتخاب در سال مالی جدید خبر داد و تصریح کرد: گروه انتخاب در صنعت لوازم خانگی کشور فاصله تقریباً زیادی با رقبای داخلی دارد و دوشادوش با رقبای خارجی رقابت می‌کند.

عضو هیئت مدیره گروه صنعتی انتخاب الکترونیک در پایان سخنان خود، ضمن تأکید بر حمایت حداکثری از سهم و ایجاد حداکثری ارزش برای سهامداران خرد به ویژه کسانی که سهم کمی از سهم کل مجموعه دارند، تأکید کرد: عدم خروج نقدینگی از بازار ثانویه با هدف حمایت از سهم با جدیت دنبال می‌شود.

کد خبر 466680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =