افزایش حقوق ۱۴۰۲ بیش از ۲۰ درصد خواهد بود؟

افزایش حقوق کارمندان شاغل و بازنشسته، در لایحه بودجه ۱۴۰۲ ۲۰ درصد در نظر گرفته شده است اما با انتقاد لایه‌های مختلف مزدبگیران به خصوص بازنشستگان کشوری و لشگریِ کم‌درآمد مواجه شده است.

به گزارش صدای بورس، با توجه به روال هر سال حقوق بازنشستگان اوایل سال جدید کمی افزایش می یابد. حقوق بازنشستگان همانند سایر حقوق به صورت ماهانه پرداخت می شود. با وجود این‌که در خبرهای غیررسمی، از احتمال افزایش حدود ۲۰ درصدی حقوق بازنشستگان و کارکنان دولت سخن به میان آمده، اما براساس اعلام رییس‌جمهور، افزایش حقوق بازنشستگان و پرداخت حقوق کارکنان دولت از سال آینده براساس بهره‌وری و میزان کارکرد آن‌ها صورت می‌گیرد.مجلس با افزایش حقوق بازنشستگان در سال ۱۴۰۱ موافقت کرده است و طبق خبر های اخیر به دست آمده درباره حقوق بازنشستگان و میزان افزایش آن مشخص شده است.

افزایش حقوق کارمندان شاغل و بازنشسته، در لایحه بودجه ۱۴۰۲ فقط ۲۰ درصد در نظر گرفته شده است؛ این رقم با توجه به تورم بیش از ۵۰ درصدی، با انتقاد لایه‌های مختلف مزدبگیران به خصوص بازنشستگان کشوری و لشگریِ کم‌درآمد مواجه شده است.

نمایندگان بازنشستگان کشوری در این رابطه از رایزنی با نمایندگان عضو کمیسیون اجتماعی مجلس خبر می‌دهند و می‌گویند: قرار است افزایش حقوق در این کمیسیون اصلاح شود.

  • منبع: آزاد خبر
کد خبر 466517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =