سکه امامی از کانال ۲۴ میلیون تومان عبور کرد

در نخستین روز از هفته دوم بهمن ‌ماه، نوسانات قیمت دلار باز هم روند قیمت طلا و سکه را دستخوش تغییر کرد و قیمت سکه امامی با عبور از مرز ۲۴ میلیون تومان، به ۲۴ میلیون و ۳۰۱ هزار تومان افزایش یافت.

صدای بورس ـ زهرا رشوند؛ براساس وبگاه بانک مرکزی، قیمت دلار صرافی ملی امروز ۴۳ هزار و ۶۷۴ تومان اعلام شده است که در مقایسه با قیمت اعلام شده در روز چهارشنبه یک هزار و ۲۶۳ تومان افزایش داشته است. قیمت یورو صرافی ملی نیز امروز ۴۷ هزار و ۳۶۹ تومان اعلام شده است. نخستین معاملات امروز دلار در بازار آزاد هم که از محدوده ۴۴ هزار و ۶۵۰ تومان آغاز شده بود، در این لحظات با ۴۴ هزار و ۳۲۰ تومان در حال معامله است.

بر اساس این گزارش، در بین کامودیتی‌ها، نفت برنت با ۳۶ سنت کاهش نسبت به چهارشنبه گذشته، به ۸۶ دلار و ۳۳ سنت در هر بشکه رسید. اونس نیز ۳ دلار و ۴۹ سنت کاهش یافت و امروز با رقم ۱۹۲۸ دلار و ۱۵ سنت مورد معامله قرار گرفت.

بر اساس بررسی‌های به عمل آمده از بازار سکه و طلا در ابتدای هفته جاری، سکه امامی امروز با یک میلیون و ۵۰۴ هزار تومان افزایش نسبت به چهارشنبه گذشته، از کانال ۲۴ میلیون تومان هم عبور کرد و با رقم ۲۴ میلیون و ۳۰۱ هزار تومان خرید و فروش شد. ربع سکه هم امروز ۳۵۰ هزار تومان گران شد و به ۹ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان رسید.

طلای ۱۸ عیار نیز امروز با ۸۷ هزار و ۳۰۰ تومان افزایش نسبت به آخرین روز کاری هفته گذشته، به ۲ میلیون و ۱۰۶ هزار تومان رسید.

کد خبر 466404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =