ریزش قیمت‌ها در بازار سکه و طلا

به دنبال سیگنال کاهش دلار در بازار آزاد با اقدامات ارزی بانک مرکزی، قیمت طلا و سکه نیز ریزش کرد.

صدای بورس ـ زهرا رشوند؛ براساس وبگاه بانک مرکزی، قیمت دلار صرافی ملی امروز ۴۲ هزار و ۴۱۱ تومان اعلام شده است که در مقایسه با اول وقت دیروز ۲ هزار و ۶۱۸ تومان افزایش داشته است. اما معاملات دلار آزاد که دیروز از محدوده ۴۴ هزار و ۷۴۰ تومان آغاز شده بود، با سیاست‌های ارزی جدیدی بانک مرکزی، روند نزولی در پیش گرفت و تا پایان شب به مرز ۴۳ هزار تومان رسید و امروز هم با قیمت ۴۳ هزار و ۱۲۰ تومان در حال معامله است.

بر اساس این گزارش، در بین کامودیتی‌ها، نفت برنت با ۲ دلار و ۲۱ سنت کاهش نسبت به دیروز، به ۸۵ دلار و ۹۷ سنت در هر بشکه رسید. اونس نیز کاهش ۷ دلار و ۷۰ سنتی را تجربه کرد و امروز با رقم ۱۹۳۱ دلار و ۶۴ سنت معامله شد.

بر اساس بررسی‌های به عمل آمده از بازار سکه و طلا، سکه امامی امروز با یک میلیون و ۱۹۸ هزار تومان کاهش، به کانال ۲۲ میلیون تومان برگشت و با رقم ۲۲ میلیون و ۷۹۷ هزار تومان مورد داد و ستد قرار گرفت. ربع سکه هم در پی عرضه در بورس کالا، ۵۰۰ هزار تومان ریزش کرد و به ۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسید.

طلای ۱۸ عیار هم امروز روند کاهشی به خود گرفت و با ۷۸ هزار و ۳۰۰ تومان کاهش نسبت به دیروز، به ۲ میلیون و ۱۸ هزار و ۷۰۰ تومان رسید.

کد خبر 466262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =