هت تریک بیمه تجارت‌نو در ششمین دوره ارزیابی ملی تحول دیجیتالبا دریافت

بالاترین سطح جایزه ملی نوآوری و رهبری در ششمین دوره ارزیابی ملی تحول دیجیتال، شرکت بیمه تجارت‌نو سه جایزه را از آن خود کرد.

به گزارش صدای بورس به نقل از روابط‌عمومی شرکت بیمه تجارت‌نو؛ در مراسم اختتامیه این رویداد که روز سه شنبه ۴ بهمن ۱۴۰۱ با حضور نخبگان دیجیتال شرکت‌های بزرگ کشور در مرکز همایش‌های دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار شد، تندیس سیمین رهبری دیجیتال، تندیس سیمین نوآوری دیجیتال و تندیس برنزین سطح سه زبدگی دیجیتال به این شرکت رسید.

بنا بر این گزارش تندیس سیمین رهبری دیجیتال به مهندس مهرداد غلامزاده، عضو هیات مدیره شرکت بیمه تجارت‌نو و تندیس سیمین نوآوری دیجیتال به «اپلیکیشن بنو» و تندیس برنزین سطح سه زبدگی دیجیتال به شرکت بیمه تجارت‌نو تعلق گرفت.

مهندس مهرداد غلامزاده، عضو هیات مدیره و ناظر بر امور مرکز فناوری و نوآوری شرکت بیمه تجارت‌نو پس از دریافت جوایز این دوره، گفت: از سال گذشته تا کنون به بلوغی رسیده ایم که می توانیم با یک نقشه راه مدون در حوزه فناوری اطلاعات و نوآوری، فعالیت های خود در حوزه تحول دیجیتال را ادامه دهیم.

وی با بیان این که حرکت در جهت اهداف نقشه راه تحول دیجیتال بیمه تجارت‌نو تا سال آینده ادامه خواهد یافت، افزود: هدف از حضور در ششمین دوره ارزیابی ملی تحول دیجیتال، سنجیدن عملکرد بیمه تجارت‌نو در حوزه فناوری و تحول دیجیتال بود و اکنون مشخص شده است که اقدامات زیرساختی شرکت در این حوزه‌ها بسیار اثرگذار بوده است.

در این رویداد که به صورت سالانه برگزار و در آن آخرین اقدامات شرکت‌ها و سازمان‌های حاضر در حوزه تحول دیجیتال بررسی وداوری می‌شود، محورهای کسب و کار و اکوسیستم، فرهنگ و مهارت، پلتفرم و داده، تجربه مشتری، تجربه کارکنان، حکمرانی، نوآوری، فرآیند، استراتژی و فناوری با تحلیل یکصد شاخص دقیق، توسط اساتید این حوزه مورد ارزیابی قرار می گیرد.

گفتنی است پنج دوره گذشته این همایش، با حضور بیش از ۵۰ سازمان پیشرو در زمینه تحول دیجیتال برگزار شد که در پنجمین دوره ارزیابی ملی تحول دیجیتال نیز شرکت بیمه تجارت‌نو لوح تقدیر "سطح یک اهتمام به زبدگی دیجیتال" را دریافت کرد بیمه تجارت‌نو تا کنون محصولاتی چون بنوشاپ، پلتفرم خرده فروشی، پیام رسان «بنوگرام» و اپلیکیشن بنو را در حوزه تحول دیجیتال طراحی و رونمایی کرده و این محصولات در سه شنبه‌های نوآوری بیمه مرکزی نیز مورد توجه و تشویق رئیس کل بیمه مرکزی و هیات عامل قرار گرفته است.

کد خبر 466242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =