مصارف و منابع بودجه کمترین مغایرت را داشت

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: امسال تمام تلاش این بود که مصارف و منابع کمترین مغایریت را داشته باشند و بتوانیم عملکرد بالای ۹۵ درصد را داشته باشیم.

به گزارش صدای بورس, مسعود میرکاظمی در حاشیه جلسه با نمایندگان مجلسف اظهار کرد: بحث مطرح شده امروز در مجلس در مورد مصارف و بودجه عمومی بود؛ همچنین تبصره ۱۴ مربوط به یارانه‌ها از ابعاد مختلف چه هزینه‌های جاری و چه بخش تملک دارایی‌های مالی و تملک دارایی سرمایه‌ای (عمرانی) نیز مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور افزود: در مورد میزان یارانه‌ها و درآمدهای حاصل از آن مفصل صحبت شد؛ وزرای بهداشت و کار در مجلس حضور یافتند و در خصوص موضوعات صندوق‌ها و بهداشت و درمان را صحبت کردند؛ وزیر نفت هم حضور یافت و در مورد تبصره ۱۴ و درآمدهای حاصل از فروش نفت، فرآورده‌ها و گاز را توضیح داد.

وی در مورد تناسب هزینه و درآمد در بودجه ۱۴۰۲، تصریح کرد: امسال تمام تلاش این بود که مصارف و منابع کمترین مغایریت را داشته باشند و بتوانیم عملکرد بالای ۹۵ درصد را داشته باشیم که تلاش می‌کنیم همین برنامه را برای سال آینده نیز پیاده کنیم.

به گزارش مهر,معاون رئیس جمهوری گفت: امیدواریم در مجلس هم مانند سال گذشته که سقف را بالا نبرد و باعث شد منابع واقع بینانه و مصارف اجتناب ناپذیر دیده شود و فشار زیادی به زندگی مردم وارد نشود، برای سال آینده نیز همین برنامه پیاده شود.

کد خبر 465718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =