شفاف سازی وملل درباره افزایش سرمایه

گزارش اطلاعات بااهمیت در خصوص شفاف سازی (وضعیت افزایش سرمایه و ذخیره مطالبات گروه ب) منتهی به سال مالی ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ وملل منتشر شد.

به گزارش صدای بورس، اعتباری ملل اطلاعات بااهمیت (سایر اطلاعات بااهمیت شفاف سازی وضعیت افزایش سرمایه و ذخیره مطالبات گروه ب) منتهی به سال مالی ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ را شفاف سازی کرد.

بر این اساس موسسه اعتباری ملل با نماد وملل در بورس فعالیت دارد؛ افشای اطلاعات با اهمیت (سایر اطلاعات بااهمیت شفاف سازی وضعیت افزایش سرمایه و ذخیره مطالبات گروه ب) منتهی به سال مالی ۱۴۰۱/۱۲/۲۹به این شرح اعلام کرد؛

۱-مطابق با بند ۳ مجوز بانک مرکزی جهت برگزاری مجمع یاد شده، این موسسه بابت مطالبات مشکوک الوصول، مبلغ ۶۱۴۴ میلیارد ریال ذخیره اختصاصی در شش ماهه دوم سال مالی ۱۴۰۱ در دفاتر خود منظور خواهد کرد. ۲-هیئت مدیره موسسه در نظر دارد افزایش سرمایه از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها که در اسفند ماه سال ۱۳۹۹ به تصویب رسیده است را پس از ثبت افزایش سرمایه در جریان (از محل آورده نقدی) را پیگیری نموده و پس از اخذ مجوز های لازم از بانک مرکزی و سازمان بورس و اوراق بهادار به ثبت برساند. لازم به ذکر است مطابق دستور بانک مرکزی به انجام افزایش سرمایه از محل آورده نقدی در مجوز تبدیل وضعیت این موسسه به "بانک" به شماره ۰۰/۲۱۴۵۸۲ مورخ ۱۴۰۰/۰۷/۲۸، افزایش سرمایه از محل مازاد تجدید ارزابی دارایی ها به تعویق افتاده است.

منبع: دیدگاه آبان

کد خبر 465205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =