افزایش تاخت و تاز تپسی در آذرماه

شرکت پیشگامان فن آوری و دانش آرامیس طی عملکرد ۱ ماهه منتهی به ۳۰/۰۹/۱۴۰۱ معادل ۶۱۶,۷۶۳ میلیون ریال از محصولات خود را به فروش رساند.

به گزارش صدای بورس، گزارش فعالیت ماهانه دوره یک ماهه منتهی به ۳۰/۰۹/۱۴۰۱ شرکت شرکت پیشگامان فن آوری و دانش آرامیس که با نماد تپسی در بورس فعالیت دارد منتشر شد.

شرکت پیشگامان فن آوری و دانش آرامیس طی عملکرد ۱ ماهه منتهی به ۱۴۰۱/۰۹/۳۰ معادل ۶۱۶,۷۶۳ میلیون ریال از محصولات خود را به فروش رسانده است که نسبت به دوره ۱ ماهه مشابه سال قبل ۱۴۵% افزایش داشته است.

تپسی با سرمایه ثبت شده ۲,۴۶۲,۵۶۷ میلیون ریال طی عملکرد ۹ ماهه سال مالی منتهی به ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ مبلغ ۴,۱۶۰,۷۵۴ میلیون ریال درآمد فروش داشته است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۳۸% رشد داشته است.

تپسی یک کسب و کار فناورانه مبتنی بر پلتفرم است که از زمان آغاز فعالیت خود در سال ۹۵، توانسته رشد سریعی در عملیات خود تجربه کند. شرکت در پایان سال مالی ۱۴۰۰، برای نخستین بار از زیان انباشته خارج شده و سود تقسیم کرد و در نیمۀ اول سال جاری، از سود خالص سال گذشته عبور کرده است.

تپسی در گزارش شش ماهۀ حسابرسی شده، ۲۵۸ میلیارد تومان درآمد و ۲۱ میلیارد تومان سود خالص (۸۴ ریال برای هر سهم) گزارش کرده است. این ارقام رشد ۱۴۰ درصدی درآمد و جهش چشمگیر بیش از ۱۵۰۰ درصدی سودخالص نسبت به شش ماهۀ سال گذشته را نشان می‌دهد.

همچنین شرکت پیشگامان فن آوری و دانش آرامیس در عملکرد ۱ ماهه منتهی به ۱۴۰۱/۰۸/۳۰ معادل ۵۵۳,۱۶۶ میلیون ریال از محصولات خود را به فروش رسانده است که نسبت به دوره ۱ ماهه مشابه سال قبل ۱۴۳% افزایش داشته است.

شرکت تپسی با سرمایه ثبت شده ۱,۱۷۰,۵۲۹ میلیون ریال طی عملکرد ۸ ماهه سال مالی منتهی به ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ مبلغ ۳,۵۴۳,۹۹۱ میلیون ریال درآمد فروش داشته است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۳۶% رشد داشته است.

کد خبر 464780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =