معرفی عامل نوسان نرخ خودرو در بازار

پرطرفدارهای ایران خودرو امروز هم با افزایش قیمت راهی بازار شدند؛ با این شرایط می توان گفت قیمت خودرو در هفته جاری برای دومین روز پی در پی شکل افزایشی داشت.

به گزارش صدای بورس ؛ رکود تورمی یکی از دلایلی است که فعالان بازار خودرو نوسان قیمت در بازار را به آن نسبت می دهند و معتقدند با توجه به شرایط کنونی پیش بینی وضعیت بازار غیرممکن شده است. طی روزهای اخیر به دفعات شاهد تغییر روند در بازار خودرو بوده ایم و رشد، ثبات و افت قیمت را به دفعات در بازار شاهد بوده ایم. این روند موجب شده تا فعالان بازار خودرو بر این نکته تاکید کنند که این روزها تنها ارقام در بازار جابجا می شود و خبر چندانی از خرید و فروش در بازار خودروهای بدون کارکرد نیست.

امروز در میان محصولات پرطرفدار ایران خودرو تقریبا تمام خودرو رشد قیمت داشتند و تنها خانواده دنا بدون تغییر راهی بازار شدند.

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «پژو ۲۰۷ دنده ای»، «هایما S۷ پلاس»، «سمند LX با موتورEF۷ » و «تارا دنده ای»، «دنا معمولی» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

به گزارش اقتصاد نیوز,رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «سمندLX با موتورEF۷» امروز در بازار با رشدی ۲ میلیونی در بازار ۳۷۲ میلیون تومان قیمت خورد. اما «هایما S۷پلاس» امروز هم رشد ۳ میلونی قیمت داشت و در بازار میلیارد و ۱۱۳ میلیون تومانی باقی ماند. از سوی دیگر در میان پرتیراژهای ایران خودرو «تارا دنده ای» در بازار تغییر قیمت نداشت و به ۵۰۰ میلیون تومان رسید.

رصد بازار همچنین نشان دهنده آن است که خانواده دنا هم امروز رشد قیمت داشته است، براساس ارزیابی‌ها «دنامعمولی» هم در بازار بدون تغییر ۴۳۲ میلیون تومان قیمت خورد و «دنا پلاس توربو اتومات» هم در بازار ۵۸۶ میلیون تومان باقی ماند. از سوی دیگر «پژو ۲۰۷ دنده‌ای» رشدی ۲ میلیون داشت و ۴۵۲ میلیون تومان قیمت خورد.

ایران 7

کد خبر 463316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =