قیمت هتل های تهران در پاییز ۱۴۰۱

در این گزارش به بررسی برخی از هتل ها در تهران می پردازیم.

به گزارش صدای بورس، هتل های تهران گزینه خوبی برای اقامت هستند و دلایل بسیاری برای این ادعا وجود دارد! از امکانات لوکس و مدرن این اقامتگاه‌ها گرفته تا اتاق‌هایی با سبک‌های متنوع و امروزی! گذشته از این‌ها هتل های تهران دارای بهترین خدمات برای رفاه و تفریح مسافران و گردشگران هستند.

قیمت هتل های تهران در پاییز ۱۴۰۱

آلت: سویئت لوکس هتل انقلاب تهران

همچنین برای رزرو هتل های تهران ساده‌ترین راه‌ها پیش پای شما قرار دارد که نظیر آنها رزرو به صورت آنلاین و فوری حتی در نیمه‌های شب است! با این همه مزایا تنها یک بحث باقی می‌ماند! آن هم قیمت هتل های تهران در پاییز سال ۱۴۰۱ است.

هتل هما تهران

قیمت هتل های تهران در پاییز ۱۴۰۱

آلت: اتاق ۲ تخته دبل با تم آبی

هتل هما که یکی از هتل های لوکس تهران است در نزدیکی میدان ونک قرار دارد. این هتل ۵ ستاره در سال ۱۳۴۵ افتتاح گردیده و دوباره در سال ۱۳۹۷ بازسازی شده است. امروزه هتل هما دارای ۱۷۷ اتاق و سوئیت در ۱۶ طبقه است. اتاق‌های دو تخته استاندارد، دو تخته هماکلاس، سوئیت‌های جونیور و سوئیت‌های هماکلاس از جمله این واحدها هستند. تمامی واحدهای هتل هما تهران بسیار زیبا دکوراسیون شده و از ویو خوبی رو به شهر یا باغ سرسبز آن برخوردارند.

امکانات داخلی اتاق‌های هتل هما تهران نیز شامل تلویزیون، صندوق ‌امانات، کمد دیواری، چای ‌ساز، یخچال، مینی‌ بار و حمام است. در ادامه باید بدانید امکانات باکیفیت و خدمات اقامتی مناسب از دیگر مزایای رزرو هتل هما تهران به شمار می‌رود. این امکانات نظیر رستوران، کافی‌شاپ، استخر، سالن بدنسازی، سونا و جکوزی است. از طرفی هتل هما تهران موقعیت جغرافیایی مناسب و دسترسی آسانی به مناطق مختلف پایتخت دارد!

برای مثال با کمی قدم زدن می‌توانید خودتان را در لابه‌لای درختان سر به فلک کشیده خیابان ولیعصر تهران ببینید! حتی می‌توانید از مراکز خرید اطراف هتل نیز دیدن کنید! همچنین نباید سر زدن به پارک ملت، پارک ساعی، موزه پول و موزه زمان را از قلم بیندازید. علاوه بر این از ایستگاه اتوبوس ونک و ایستگاه مترو میرداماد هم برای رفت و آمد در تهران می‌توان بهره‌مند شد.

هتل المپیک تهران

قیمت هتل های تهران در پاییز ۱۴۰۱

آلت: اتاق ۲ تخته هتل المپیک تهران در طبقه اول

هتل چهار ستاره المپیک هم گزینه خوبی برای رزرو هتل در تهران است. این اقامتگاه در شمال غرب تهران، مشرف به پارک جنگلی چیتگر قرار دارد. علاوه بر این هتل المپیک تهران چشم‌اندازی خیره‌کننده به رشته کوه دماوند داشته و دسترسی آسانی به فرودگاه بین المللی امام خمینی و فرودگاه مهرآباد دارد. از طرفی ایستگاه مترو در نزدیکی هتل قرار داشته و مسافران عزیز می‌توانند به راحتی به نقاط مختلف شهر دسترسی داشته باشند.

در مجموع هتل المپیک اتاق‌های شیک و مرتبی دارد که نظیر آنها اتاق‌های یک تخته، دو تخته دبل و توئین، سوئیت‌های دوبلکس و رویال است. امکانات این واحدها شامل یخچال، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، روم سرویس ۲۴ ساعته، صبحانه، حمام و لوازم بهداشتی، اینترنت، مینی بار، سرویس بهداشتی فرنگی، سیستم گرمایش و سرمایش، تلفن، صندوق امانات مرکزی، مبلمان و چای ساز است.

امکانات و خدمات هتل المپیک تهران نیز مثال‌زدنی است که نمونه آنها خدمات خانه داری، خشکشویی، تاکسی سرویس، پارکینگ سرپوشیده رایگان، مجموعه ورزشی، استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی، اتاق ماساژ، سالن بیلیارد، شطرنج، حمام سنتی، زمین چمن، آژانس مسافرتی، دستگاه خودپرداز، خدمات پزشکی، آرایشگاه، قنادی، غرفه صنایع دستی، صرافی، کافی نت و خدمات پذیرایی است.

هتل بزرگ تهران

قیمت هتل های تهران در پاییز ۱۴۰۱

آلت: اتاق ۲ تخته در هتل بزرگ تهران

اگر معتقدید که قیمت هتل های تهران در برابر کیفیت آنها از اهمیت پایینی برخوردار است، هتل بزرگ را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این هتل چهار ستاره در قلب شهر تهران واقع گردیده و آخرین بازسازی آن به سال ۱۳۹۴ بازمی‌گردد. ساختمان هتل بزرگ ۱۰ طبقه بوده و دارای ۲۸۸ باب اتاق و سوئیت مدرن با امکانات و تجهیزات رفاهی ایده‌آل برای اقامت است. از طرفی موقعیت مکانی مناسب هتل بزرگ در خیابان ولیعصر موجب دسترسی آسان به مراکز اداری، تجاری و اماکن دیدنی پایتخت شده است.

با این موقعیت مکانی عالی مسافران به سادگی می‌توانند از اتوبوس‌های بی‌آرتی و خطوط تاکسیرانی برای رفت و آمد به اقصی نقاط شهر کمک بگیرند. علاوه بر این هتل بزرگ دارای امکانات و خدمات عالی برای رفاه بیشتر مسافرانش است. از رستوران و کافی شاپ با منوهای پر و پیمان گرفته تا فروشگاه صنایع دستی، قنادی، اینترنت، پارکینگ، استخر رایگان، جکوزی، ماساژ، سونا، حوضچه آب سرد، اسپا، سالن کنفرانس و همایش و صندوق امانات.

هتل انقلاب تهران

هتل انقلاب که در گذشته با نام هتل رویال گاردن شناخته می‌شد، از بهترین هتل های تهران است. این هتل زیبا در خیابان طالقانی و نزدیکی خیابان ولیعصر قرار دارد. هتل انقلاب تهران با به‌روزترین امکانات و خدمات، پذیرای میهمانان پایتخت است تا اقامتی خوش را تجربه کنند. جالب است بدانید هتل انقلاب از گروه هتل ‌های پارسیان بوده و مطابق استانداردهای روز دنیا ساخته شده است.

در کل هتل انقلاب تهران دارای ۲۴۷ باب واحداقامتی مجهز است. از طرفی این هتل امکانات رفاهی مناسبی دارد که نظیر آنها سالن‌های بزرگ همایش و کنفرانس و تالار برای جشن‌های خانوادگی و رسمی با ظرفیت‌های متفاوت است. همچنین هتل انقلاب دارای رستوران‌های لوکس با منوهای غذایی بین المللی و پرسنل زبده و کارآزموده است. اگر عاشق بازارگردی هستید باید بدون در نظر گرفتن قیمت هتل در تهران، هتل انقلاب را برگزینید؛ چراکه این اقامتگاه در مرکز شهر و در نزدیکی مراکز خرید قرار گرفته است.

همچنین این هتل دسترسی خوبی به جاذبه‌های تفریحی و گردشگری تهران دارد؛ برای مثال موزه فرش، موزه جواهرات، کاخ‌ موزه گلستان و بازار تهران. از سوی دیگر هتل انقلاب با بوستان هنرمندان تهران همجوار بوده و کمتر از ۵ دقیقه با مترو، فرودگاه و ترمینال فاصله دارد. از دیگر مزایای رزرو هتل انقلاب تهران دسترسی آسان به مرتفع‌ترین و طولانی‌ترین تله کابین ایران یعنی تله کابین توچال است. حتما آشنایی کافی با این منطقه گردشگری دارید و می‌دانید که توچال تهران، علاوه بر تله کابین، زمستان‌های پر شور و حالی دارد.

هتل ویستریا تهران

اگر دوست دارید در یکی از باشکوه‌ترین هتل های تهران اقامت کنید باید هتل ویستریا را رزرو نمایید. این هتل در سال ۱۳۹۸ افتتاح گردید. هتل ویستریا هتلی با ۸ طبقه منفی و ۱۲ طبقه مثبت ‌بوده که مجموعا دارای ۹۸ باب اتاق و سوئیت است. همچنین بهتر است بدانید واحدهای اقامتی هتل ویستریا در طبقات چهارم تا دهم پراکنده شده‌اند. اتاق‌های هتل ویستریا با ویو بی‌نظیر به رشته کوه البرز، بسیار دلربا هستند.

هتل پنج ستاره ویستریا تهران در شمال شهر و مرتفع‌ترین قسمت آن قرار گرفته است. با رزرو این هتل دسترسی ساده‌ای به کاخ نیاوران، کاخ سعدآباد، باغ فردوس، موزه سینما، مرکز خرید ارگ و پالادیوم خواهید داشت. امکانات هتل ویستریا نیز حتما شما را شگفت‌زده می‌کند! نمونه آنها مرکز سلامت هتل بوده که دارای بخش‌های مختلفی همچون سالن بدنسازی، حمام ترکی، استخر، سونا خشک و بخار، جکوزی و ماساژ است.

هتل های تهران بسیارند و در وسع این مقاله نمی‌گنجند. برای انتخاب هتل موردنظرتان بهتر است سری به وب سایت ایران هتل آنلاین بزنید. در این وب سایت می‌توانید با کمک فیلتر هتل های یک تا پنج ستاره را مشاهده کنید و حتی با کمک ابزار فیلتر قادر خواهید بود هتل هایی با قیمت مدنظرتان را بیابید! البته که قیمت هتل های تهران در وب سایت ایران هتل آنلاین به‌روز بوده و شما می‌توانید به سادگی هتل منتخب خود را رزرو کنید.

کد خبر 462752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =