قیمت بیت کوین در تله ۱۶ هزار دلاری

وضعیت قیمتی بیت کوین اندکی بهبود پیدا کرده اما هنوز در کانال ۱۶ هزار دلاری قرار دارد. در حال حاضر قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل ۱۵۴ دلار بالاتر رفته و به مرز ۱۶ هزار و ۶۹۸ دلاری رسیده است.

به گزارش صدای بورس، برخی از فعالان بازار رمزارزها هنوز نسبت به بهبود وضعیت این بخش و رشد قیمتی بیت کوین امیدوار هستند. به اعتقاد تیم معاملاتی استوک مانی لیزردز، بیت کوین مانند بحران‌های قبلی بازار، از این شرایط هم عبور خواهد کرد و مسئله ورشکستگی صرافی اف تی ایکس را پشت سر خواهد گذاشت. این تیم معتقد است که شرایط شکل گرفته برای بیت کوین چندان عجیب و تازه نیست و قبلا هم مشابه این اتفاقات بوده که بازار رمزارز معروف را دچار نوسان کرد.

این تیم در راستای اتفاقی که برای بیت کوین رخ داده اعلام کرده که اخیرا شاهد یک رویداد قوی سیاه واقعی بودیم. تاریخ بیت کوین از چنین رویدادهایی پر است و بازار باز هم مانند گذشته از آن سر بر خواهد آورد.

با وجود اینکه قیمت بیت کوین طی چند روز قیمت از محدوده ۲۱ هزار دلاری به سمت کانال ۱۶ هزار دلاری سقوط کرد، برخی گروه‌های تحلیلی و مجموعه‌های بزرگ معتقدند که نمی‌توان گفت بیت کوین و دیگر رمزارزها شکست خورده و به زودی از بین خواهند رفت. با این حال اتفاق رخ داده، باعث کاهش اعتماد سرمایه گذاران به بازار رمزارزها شد. کاهش موجودی بیت کوین صرافی‌ها گواه این موضوع است.

اطلاعات رمزارزی در سایت اوکی اکسچنج

به گزارش کاما پرس,افرادی که به دنبال کسب اطلاعات بیشتر درباره خرید و فروش بیت کوین یا دیگر رمزارزها هستند و نمی‌خواهند به صورت هیجانی وارد این بازار شوند، بهتر است به سایت اوکی اکسچنج مراجعه داشته باشند. این سایت باسابقه، تمامی اطلاعات به روز رمزارزهای معتبر بازار را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. افراد به منظور کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از قیمت روز رمزارزهای مختلف می‌توانند به این سایت مراجعه داشته باشند. ضمنا در این وبسایت انواع فیلم آموزشی وجود دارد و افراد به منظور کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از این فیلم‌ها استفاده کنند. افرادی که در خصوص خرید و فروش انواع ارز دیجیتال مشکل دارند یا سوالی در این باره ذهن آن‌ها را مشغول کرده است، می‌توانند با پشتیبانی این مجموعه تماس گرفته و با مشاوران صحبت داشته باشند. پشتیبانی این مجمموعه به صورت ۲۴ ساعته در دسترس بوده و به کاربران خدمات ارائه می‌دهد.

کد خبر 462634

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • پیش بینی بازار دلار در انتهای آبان

    پیش بینی بازار دلار در انتهای آبان

    در روز دوشنبه همه بازارها افزایشی استارت زدند، قیمت دلار در بازار متشکل ۱۱۰۰ تومان بالا رفت و قیمت یورو ۱۳۰۰ تومان. بازار متشکل درحالی شاهد یک جهش قیمتی بود که پس از مدت‌ها نوسان در کانال ۲۹، در روز یکشنبه وارد کانال ۳۰ شد. اما دلار متشکل در روز دوشنبه با یک جهش ۱۱۰۰ تومانی کانال ۳۰ را پشت سر گذاشت تا فقط یک روز حضور در این کانال را تجربه داشته باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =