قیمت روز کامودیتی‌ها ۲۱ آبان ماه ۱۴۰۱/ قیمت سکه امامی کاهش یافت

همزمان با کاهش قیمت دلار در بازار ارز، قیمت طلا و سکه نیز با کاهش همراه شد.

صدای بورس ـ زهرا رشوند؛ بر اساس وبگاه بانک مرکزی، امروز بهای دلار ۲۹ هزار و ۱۹۱ تومان و یورو ۲۹ هزار و ۵۴ تومان اعلام شد، که دلار نسبت به روز چهارشنبه ۸۰ تومان افزایش داشته است، این در حالی است که قیمت دلار در بازار آزاد که در روز چهارشنبه به رقم ۳۶ هزار و ۱۰۰ تومان رسیده بود، امروز در معاملات غیر رسمی بازار ارز تهران ۳۵ هزار و ۱۰۰ تومان داد و ستد شد که ۱۰۰۰ تومان کاهش نشان می‌دهد. میانگین قیمت دلار در سامانه نیما در روز جاری نیز حوالی ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان است.

بر اساس این گزارش، در بین کامودیتی‌ها، نفت برنت امروز با ۹۱ سنت کاهش نسبت به روز چهارشنبه هفته گذشته، به رقم ۹۵ دلار و ۷۸ سنت رسید. اونس نیز امروز با رقم ۱۷۷۱ دلار و ۴۲ سنت خرید و فروش شد که در مقایسه با روز چهارشنبه قبل ۵۷ دلار و ۳۶ سنت رشد داشته است.

همچنین سکه امامی امروز با ۱۹۱ هزار تومان کاهش نسبت به روز چهارشنبه قبل، به رقم ۱۶ میلیون و چهار هزار تومان رسید. ربع سکه هم که چهارشنبه با رقم پنج میلیون و ۹۰۰ هزار تومان خرید و فروش شده بود، امروز با ۵۰ هزار تومان کاهش، به رقم پنج میلیون و ۸۵۰ هزار تومان رسید.

اما طلای ۱۸ عیار تا این لحظه با ۵ هزار و ۶۰۰ تومان افزایش نسبت به روز چهارشنبه، به رقم یک میلیون و ۴۸۹ هزار و ۱۰۰ تومان رسیده است.

کد خبر 462519

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • عمر نفت کی تمام می‌شود؟

    عمر نفت کی تمام می‌شود؟

    بیش از نیمی از ذخایر نفت‌خام جهان تاکنون برداشت شده و پس از ۱۱۰ سال ایران تنها کمی بیشتر از یک‌سوم ذخایر نفت خود را برداشت کرده، به عبارت دیگر ایران در طول نیم قرن گذشته روزانه به‌طور میانگین نتوانسته بیشتر از ۴ میلیون بشکه نفت تولید داشته باشد و این در شرایطی است که پیش‌بینی می‌شود تا ۳۰ سال آینده تقاضای نفت‌خام کاهش یابد.

  • دلار امن و ناامن در بازار ارز تهران /یورو از دلار سبقت گرفت!

    دلار امن و ناامن در بازار ارز تهران /یورو از دلار سبقت گرفت!

    در بازار ارز تهران به واسطه برخوردهای انتظامی و سیاست‌های مالیاتی، خرید و فروش بین معامله‌گران کم شده است. برای نمونه صف‌های دلار سهمیه‌ای کماکان وجود ندارد و حتی دلار سهمیه‌ای اگر خریداری شود ۳۰۰ تا ۴۰۰ تومان زیر بازار خریداری می‌شود.

  • بررسی روند قیمت سکه در شش ماه

    بررسی روند قیمت سکه در شش ماه

    ایسنا نوشت:بانک مرکزی متوسط قیمت فروش هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید و قدیم در شهر تهران در نیمه نخست امسال را اعلام کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =