قیمت روز کامودیتی‌ها ۱۸ آبان ماه ۱۴۰۱/ سکه امامی ۱۵۰ هزار تومان ارزان شد

سکه امامی ۱۵۰ هزار و ربع سکه ۵۰ هزار تومان ارزان شدند.

صدای بورس ـ زهرا رشوند؛ بر اساس وبگاه بانک مرکزی، امروز بهای دلار ۲۹ هزار و ۱۱۱ تومان و یورو ۲۹ هزار و ۵۴ تومان اعلام شد، این در حالی است که قیمت دلار در بازار آزاد که در روز گذشته به رقم ۳۶ هزار و ۵۵۰ تومان رسید، امروز در معاملات غیر رسمی بازار ارز تهران ۳۶ هزار و ۱۰۰ تومان داد و ستد شد. همچنین دلار توافقی موسوم به کارت ملی اکنون ۳۴ هزار و ۱۶۷ تومان در حال مبادله است. نرخ دلار نیمایی نیز در محدوده ۲۸ هزار تومان رقابت شد.

بر اساس این گزارش، در بین کامودیتی‌ها، نفت برنت امروز با ۲ دلار و ۹۱ سنت کاهش نسبت به دیروز، به رقم ۹۴ دلار و ۸۷ سنت رسید. اونس نیز امروز با رقم ۱۷۱۴ دلار و ۶ سنت خرید و فروش شد که در مقایسه با دیروز ۴۶ دلار و ۱۷ سنت رشد داشته است.

اما سکه امامی با ۱۵۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز دیروز، به رقم ۱۶ میلیون و ۱۹۵ هزار تومان رسید. ربع سکه هم که دیروز با رقم پنج میلیون و ۹۵۰ هزار تومان خرید و فروش شده بود، امروز با ۵۰ هزار تومان کاهش، به رقم پنج میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسید.

طلای ۱۸ عیار هم تا این لحظه با ۹ هزار و ۲۰۰ تومان افزایش نسبت به دیروز، به رقم یک میلیون و ۴۸۳ هزار و ۵۰۰ تومان رسیده است.

کد خبر 462378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =