وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی در مجلس حاضر می شوند

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: کمیسیون اقتصادی مجلس چهارشنبه هفته جاری جلسه‌ای با وزیر اقتصاد و رییس کل بانک مرکزی برای بررسی وضعیت بازار ارز تشکیل می‌دهد

به گزارش صدای بورس, محمدرضا پورابراهیمی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار کرد: کمیسیون اقتصادی مجلس چهارشنبه هفته جاری جلسه‌ای با وزیر اقتصاد و رییس کل بانک مرکزی برای بررسی وضعیت بازار ارز تشکیل می‌دهد.

این روزها قیمت دلار با افزایش قابل ملاحظه‌ای روبرو شده و رکورد تاریخی را ثبت کرده است. بانک مرکزی برای کنترل هیجانات بازار ارز اقداماتی، چون عرضه ارز در سامانه برخط بازار متشکل ارزی، انتشار گواهی سکه، تولید سکه از طلای آب شده با همکاری بخش خصوصی و فراهم شدن خرید ارز از بانک‌ها را در دستور کار قرار داده است.

منبع:بورس نیوز

کد خبر 462271

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • منعی برای انتشار اوراق سکه بانک مرکزی وجود ندارد

    منعی برای انتشار اوراق سکه بانک مرکزی وجود ندارد

    رئیس شورای فقهی بانک مرکزی گفت: اوراق سکه بانک مرکزی با اصلاحات انجام شده، منعی برای انتشار ندارد.

  • چرا دلار گران شد؟

    چرا دلار گران شد؟

    وزیر اقتصاد با اعلام اینکه اتفاقات اخیر منجر به نوعی نا اطمینانی و موج تبدیل دارایی‌ها به ارز و خروج از کشور شد، تأکید کرد: این در حالی است که اقتصاد ایران کاملاً پایدار بوده و در مسیر مهار تورم حرکت می‌کند و ما باید تلاش مان را صرف پاک کردن هراسی کنیم که بیهوده در ذهن فعالان اقتصادی پیدا شده است؛ ضمن اینکه بانک مرکزی هم وعده داده ظرف حداکثر چند روز آینده، شرایط ارز را به قبل برگرداند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =