معامله ۹۱ هزار قرارداد آتی در بورس کالا

بیش از ۹۱ هزار قرارداد به ارزش ۳۸۸ میلیارد تومان در هفته‌ گذشته میان معامله گران در بورس کالای ایران دست به دست شد.

به گزارش صدای بورس،تعداد ۹۱ هزار و ۳۲۴ قرارداد آتی به ارزش نزدیک ۳۸۸ میلیارد و ۲۲۸ میلیون تومان در بازار مشتقه در هفته گذشته در بورس کالا دست به دست شد و بر این اساس بیشترین سهم معاملات بازار قراردادهای آتی در هفته ای که سپری شد، متعلق به زعفران با ۸۴ هزار و ۷۰۲ قرارداد به ارزش بیش از ۳۲۲ میلیارد و ۷۳۲ میلیون تومان برای سه موعد تحویلی آبان، دی و اسفند سال ۱۴۰۱ بود.

برای صندوق طلا نیز ۵ هزار و ۳۳۹ قرارداد به ارزش نزدیک ۶۳ میلیارد و ۱۳۸ میلیون تومان در سه موعد تحویلی آذر و بهمن ۱۴۰۱ و فروردین ۱۴۰۲ در هفته منتهی به ۶ آبان دست به دست شد.

نقره هم با دست به دست شدن یک هزار و ۲۸۳ قرارداد به ارزش نزدیک ۲ میلیارد و ۳۵۸ میلیون تومان در دو موعد تحویلی آذر و دی ۱۴۰۱ روبه رو بود.

به گزارش تسنیم ،از لحاظ حجم و ارزش، زعفران به ترتیب با سهم ۹۳ درصدی و ۸۳ درصدی بیشترین سهم را از کیک معاملات قراردادهای آتی در اختیار داشت و صندوق طلا با سهم ۶ درصدی از حجم کل و ۱۶ درصدی از ارزش کل در جایگاه دوم قرار داشت.

کد خبر 461795

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • خریداران هایما امروز در بورس چقدر سود کردند؟

    خریداران هایما امروز در بورس چقدر سود کردند؟

    جدیدترین آمار معامله هایما در بورس کالا نشان می دهد که امروز تعداد ۲۰۰ دستگاه هایما اس۷ مشکی و ۵۰ دستگاه اس۷ مشکی سفارشی را در بورس کالا عرضه شده است

  • زعفران را در بورس کالا بخرید

    زعفران را در بورس کالا بخرید

    بورس کالای ایران با صدور اطلاعیه‌ای فرآیند تحویل قراردادهای آتی زعفران نگین سررسید آبان ۱۴۰۱ را اعلام کرد.

  • خبر خوش برای بازار طلا و نقره‌

    خبر خوش برای بازار طلا و نقره‌

    مدیرکل دفتر صنایع معدنی وزارت صمت بیان داشت: همچنین طبق مصوبه ستاد مقابله با تحریم، واردات طلا، نقره، پلاتین به صورت خام از مبادی رسمی گمرک بدون عوارض گمرکی انجام می‌شود و از مالیات عملکرد و مالیات بر ارزش افزوده معاف است.

  • ۱۷ هزارتن محصول در رینگ صادراتی بورس کالا معامله شد

    ۱۷ هزارتن محصول در رینگ صادراتی بورس کالا معامله شد

    تالار صادراتی بورس کالا امروز سه شنبه میزبان دادوستد ۱۲ هزار ۴۲۰ تن قیر، ۵۰۰۰ تن گوگرد و ۲۴ تن اسید استیک بود.

  • وضعیت پذیرش تارا و ٢٠٧ در بورس کالا  از زبان عشقی

    وضعیت پذیرش تارا و ٢٠٧ در بورس کالا از زبان عشقی

    رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: به دلیل پذیرش ۲ محصول تارا و ۲۰۷ در بورس کالا، عرضه آن‌ها انجام می‌شود و با توجه به اینکه واقعی سازی قیمت محصولات جزو حقوق سهامداران به شمار می‌رود، مدیران ایران خودرو این مسئولیت را دارند که اقدامات لازم را برای رعایت حقوق سهامداران انجام دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =