قیمت دلار فریز شد، قیمت سکه رنج

نرخ دلار در شروع معاملات نقدی امروز با گپ مثبت روانه بازدار ارز شد و مرز ۳۲ هزار و ۸۰۰ تومان را لمس کرد اما در ادامه معاملات با ۳۲ هزار و ۷۵۰ تومان به فروش رسید.

به گزارش صدای بورس,بازار ارز تهران این روزها به بن بست رسیده و نرخ دلار در یک محدوده خاص فریز شده است. جدال نهاد مرکزی بازارساز و سفته بازان بر روی قیمت دلار به اولین روز آبان ماه رسید.

نرخ دلار در شروع معاملات نقدی امروز با گپ مثبت روانه بازار ارز شد و مرز ۳۲ هزار و ۸۰۰ تومان را لمس کرد اما در ادامه معاملات با ۳۲ هزار و ۷۵۰ تومان به فروش رسید.

این قیمت در مقایسه با دیروز تقریبا رنج بود. سفته بازان نزدیک به ۲۰ روز است که در حال تلاش برای عبور اسکناس آمریکایی از مرز ۳۲ هزار و ۸۰۰ تومان هستند با این حال تا امروز نتوانسته اند نرخ دلار را بالای مرز ۳۲ هزار و ۸۰۰ تومان تثبیت دهند .

دلار هرات امروز یکه تازی کرد/ آرامش نرخ دلار مشکوک است؟

دلار هرات امروز یکه تازی کرد. نرخ دلار در بازار مذکور روز گذشته مرز مقاومتی ۳۲ هزار و ۲۰۰ تومان را از دست داد اما در شروع معاملات نقدی امروز با گپ مثبت روانه بازار شد و تا ۳۲ هزار و ۴۵۰ تومان معامله شد و در نیمه روز به ۳۲ هزار و ۵۰۰ تومان رسید.

این قیمت در مقایسه با دیروز ۳۵۰ تومان رشد را نشان می دهد. عده ای از معامله گران می گفتند در شرایطی که بازار هرات شاهد آرایش صعودی نرخ دلار است، نوسان محدود اسکناس آمریکایی در تهران مشکوک به نظر می رسد .

دلار سلیمانیه عقب نشینی کرد

به گزارش اقتصاد نیوز, بازیگران ارزی در سلیمانیه امروز برخلاف هرات عقب نشینی کردند. هر برگ اسکناس آمریکایی در ابتدای معاملات امروز بازار فوق ۸۰ تومان پایین تر از روز قبل معامله شد و بر روی ۳۲ هزار و ۹۰۰ تومان قرار گرفت. نرخ دلار سلیمانیه در نیمه ظهر با۳۲ هزار و ۸۵۰ تومان معامله شد که نسبت به روز قبل بیش از ۱۰۰ تومان پایین تر بود.

روند حرکتی دلار مشکوک شد

یکی دیگر از دلایل مشکوک شدن روند حرکتی نرخ دلار در تهران به نرخ حواله درهم بر می گردد. نرخ درهم در شرایط فعلی بالای کانال ۹ هزار تومان معامله می شود. قیمت درهم امروز تا ۹ هزار و ۷۰ تومان بالا رفت.اما در نیمه روز نسبت به روز قبل رنج شد و با ۹ هزار و ۴۰ تومان مبادله شد. نرخ برابری درهم به دلار امروز ۳۳ هزار و ۲۰۳ تومان بود که نسبت به قیمت نقدی بیش از ۴۰۰ تومان بالاتر بود.

افزایش قیمت اونس در بازار دیروز

بازار جهانی طلا امروز یکشنبه تعطیل بود اما فلز گران بهای جهانی دیروز رشد قابل توجهی را ثبت کرد . هر اونس طلا روز شنبه در محدوده ۱۶۵۸ دلار به فروش رسید. این قیمت در مقایسه با روز جمعه ۱۹ دلار رشد را نشان می دهد.

قیمت طلا نزولی شد/ سکه رنج

در بازار داخلی ایران هم قیمت طلا ۱۸ عیار امروز برخلاف دیروز نزولی بود. فلز زرد رنگ ایران امروز ۳ هزار و ۷۰۰ تومان افت کرد و تا محدوده ۱ میلیون ۳۵۱ هزار و ۵۰۰ تومان پایین آمد. قیمت سکه هم در زمان نوشتن این گزارش ۱۴ مییون و ۹۵۰ هزار تومان بود که نسبت به روز قبل تقریبا رنج بود

کد خبر 461407

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • جهت یابی قیمت سکه؛ شانس نوسان بالای ۱۵

    جهت یابی قیمت سکه؛ شانس نوسان بالای ۱۵

    با وجود اینکه برخی فعالان اعتقاد دارند که انتظارات صعودی در بازار فلز گران بهای داخلی کمرنگ شده است، دسته دیگری باور دارند که سکه به تدریج به حرکت در مسیر صعودی بازخواهد گشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =