وام قرض الحسنه ۱۰ میلیون تومانی برای همه

طبق آخرین اخبار پرداخت وام یارانه ۱۰ میلیونی از ابتدای مهر سال جاری شروع شده است اما آیا واقعا این وام قرار هست پرداخت شود؟

به گزارش صدای بورس,وام قرض الحسنه یکی از انواع وام های بانکی است؛ این نوع وام در واقع عقدی است بین بانک و قرض گیرنده که طبق مقررات و ضوابط مبلغی به عنوان قرض به فرد داده می شود؛ طبق قرار داد مبلغ وام قرض الحسنه توسط وام گیرنده باید باز پرداخت شود. بانک های مختلفی وام قرض الحسنه به سپرده گذاران خود ارائه می دهند. سقف تسهیلات وام قرض‌ الحسنه به متقاضیان و میزان کارمزد آن هر ساله توسط بانک‌ مرکزی جمهوری اسلامی ایران مشخص می‌شود. وام قرض الحسنه همان طور که از نامش پیداست، دارای نرخ کارمزد کمی است؛ عموما نرخ کارمزد تسهیلات صفر تا چهار درصد است که از مشتریان دریافت می‌شود.

بهتر است بدانید در حال حاضر امکان ثبت نام وام یارانه ۱۰ میلیونی در هیچ سایتی وجود ندارد و برخی از این اخبار شایعه می‌باشد. طبق مصوبه بانک مرکزی یارانه نقدی جزء مواردی است که بانک‌ها می‌توانند به عنوان ضامن وام از متقاضیان درخواست نمایند اما معمولا بیشتر بانک‌ها وام با ضمانت یارانه پرداخت نمی‌کنند. در ادامه بانک‌هایی که پرداخت وام یارانه ۱۰ میلیون تومانی را در دستور کار خود قرارداده اند بررسی می‌کنیم.اگر قصد دریافت وام ده میلیون تومانی یارانه دارید باید بدانید در حال حاضر بانک‌های قرض الحسنه در قالب وام ضروری این وام را پرداخت می‌کنند. یکی از بانک‌های پیشرو در پرداخت وام بدون ضامن یارانه صندوق قرض الحسنه امداد ولایت می‌باشد که با ضمانت یارانه و با سود صفر درصد و فوری طی ۲۴ ساعت وام یارانه پرداخت می‌نماید. این بانک وابسته به کمیته امداد می‌باشد. هدف صندوق قرض الحسنه امداد ولایت از پرداخت وام با یارانه گره گشایی و کمک به افراد کم برخوردار جامعه می‌باشد.همان طور که در قسمت قبل گفته شد امکان ثبت نام غیر حضوری وام یارانه ۱۰ میلیون تومانی وجود ندارد. به تازگی کلاهبرداران با ارسال پیام با موضوع وام یارانه و درخواست ارسال شماره ملی و شماره تماس قصد سوءاستفاده از شما را دارند. توصیه می‌شود به این پیامک بی اعتنا باشید.براساس تحقیقات انجام شده ثبت نام غیر حضوری وام ده میلیونی یارانه از طریق سایت https://refahi.ir/ نیز انجام نمی‌شود و این سایت ویژه استعلام وضعیت پرداخت یارانه و گزارش مبالغ یارانه نقدی می‌باشد.وام یارانه ویژه سرپرستان خانواری که یارانه نقدی دریافت می‌کنند می‌باشد و در حال حاضر فقط در شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان تهران پرداخت می‌شود. کلیه افرادی که یارانه دریافت می‌نمایند می‌توانند از این وام استفاده کنند اما اولویت پرداخت با افراد زیر می‌باشد:

کارگشایی

ودیعه مسکن

تعمیرات ساختمان و احداث مسکن

اشتغال و کارآفرینی

تسهیلات درمانی و فرهنگی برای دانش آموزان و دانشجویان

بر اساس آنچه در مقاله خواندیم وام یارانه ۱۰ میلیون تومانی در حال حاضر فقط در استان تهران و در شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت پرداخت می‌شود. به زودی این وام در تمام شهرهای ایران پرداخت خواهد شد

اگر مشکلات مالی شما به اندازه‌ای است که یک تسهیلات ده میلیونی هم کارتان را راه می‌اندازد، گرفتن وام خرد از شبکه بانکی کار خیلی سختی نیست. اما حتی گرفتن تسهیلات ۱۰ میلیون تومانی هم راه ‌و روش ‌خودش را دارد.

برای گرفتن وام ۱۰ میلیون تومانی باید سراغ بانکی بروید که یکی از این وام‌ها و تسهیلات زیر را به متقاضیان ارائه بدهد.

وام خرید کالا

وام خرید کالا معمولا برای تامین مالی خرید لوازم خانگی به متقاضیان پرداخت می‌شود. بانک‌ها برای ارائه این تسهیلات سختگیری زیادی ندارند و اگر دنبال گرفتن یک وام در سریع‌ترین زمان ممکن و با کمترین ضامن می‌گردید، این تسهیلات انتخاب خوبی خواهد بود. سقف تسهیلات خرید کالا ۵۰ میلیون تومان است و تقریبا همه بانک‌ها در قالب طرح‌های مختلف مانند خرید لوازم خانگی بانک آینده، طرح همیاران سپهر بانک صادرات، بهین کارت سپه و… این وام را به مشتریان خود می‌دهند. کارمزد یا سود وام خرید لوازم خانگی از ۴ تا ۱۸درصد است و در بانک‌های مختلف فرق می‌کند. پس زمان انتخاب بانک حواستان به این نکته باشد.

وام فوری

همان‌طور که از اسمش هم پیداست، وام فوری تسهیلاتی است که از لحظه درخواست توسط متقاضی در سریع‌ترین زمان ممکن به او پرداخت می‌شود. زمان تحویل وام فوری از زمان درخواست ۲ تا ۳روز کاری طول می‌کشد. وام نقدی طرح یاس بانک سینا و دی کارت بانک دی هر دو جزو وام‌های فوری هستند که بازپرداخت ۳۶ ماهه دارند و بین ۱۰ تا ۳۰ میلیون تومان هم به متقاضی تسهیلات می‌دهند.

وام نقدی

وام نقدی هم یکی از تسهیلاتی است که در مواقع ضروری و لازم امکان دریافتش را از شبکه بانکی دارید. وام نقدی با کارمزد و سود بانکی ۴درصد کم‌بهره‌ترین تسهیلات در شبکه بانکی محسوب می‌شود. وام نقدی شامل مجموعه وام‌هایی است که متناسب با شرایط متقاضی وام از جمله موقعیت شغلی، کارکرد حساب سپرده یا حساب جاری، داشتن ضمانت مانند سند ملکی، جواز کسب و ضامن کارمند رسمی و … به او امکان گرفتن تسهیلات را می‌دهد.

وام دانشجویی

اگر دانشجو هستید و برای پرداخت شهریه دانشگاه، ودیعه مسکن یا هر مشکل مالی دیگری دنبال یک وام با مبلغ پایین می‌گردید، بهترین گزینه همین وام دانشجویی است. وام دانشجویی از طریق صندوق رفاه دانشجویان به افراد متقاضی داده می‌شود و شرایط ثبت نامش را هم به طور مفصل در سایت رده توضیح داده‌ایم. کارمزد پایین وام دانشجویی مهمترین دلیل برای انتخاب این نوع تسهیلات برای قشر دانشجویان است.

وام با امتیاز

چند سالی است که نئوبانک‌ها پا به سیستم بانکداری گذاشته‌اند و شما هم حتما نام بانکینو و بلوبانک را شنیده‌اید. یکی از کارهای جالب این نئوبانک‌ها دادن امتیاز به مشتریان به ازای گردش حساب بانکی آنهاست. یعنی ۱۰درصد گردش حساب بانکی مشتری همیشه به عنوان یک وام حاضر و آماده در اختیار آنهاست و هر زمان که بخواهند ظرف چند دقیقه به حساب‌شان واریز می‌شود. سقف این نوع وام هم ۱۰ میلیون تومان است و در زمان ضروری خیلی به کار می‌آید.


بیشتر بخوانید:تاکید رییسی بر نقش صندوق‌های قرض‌الحسنه در حل مشکلات


کدام بانک‌ها وام ده میلیونی می‌دهند؟

تقریبا تمام بانک‌ها یکی از انواع تسهیلاتی را که در گزارش توضیح داده‌ایم، تحت نام‌ها و طرح‌های مختلف به متقاضیان ارائه می‌کنند. اگر خیلی عجله و ضرورت برای گرفتن وام دارید و در یکی از بانک‌ها هم حساب سپرده بلندمدت دارید، بهترین راه رفتن به همان بانک و درخواست گرفتن وام فوری است. این‌طوری حساب سپرده‌تان هم نقش ضامن را برایتان بازی می‌کند و زحمت پیدا کردن ضامن رسمی را نخواهید داشت.

اگر هم حساب سپرده ندارید، بهتر است سراغ گرفتن وام نقدی بروید که مسیر ساده‌تری برای دادن تسهیلات دارد. یکی از راه‌ها هم باز کردن حساب در یکی از نئو بانک‌هاست. چندماه بعد از باز کردن حساب و گردش مالی حساب نئوبانکی‌تان، شما اعتبار لازم برای گرفتن حداکثر ۱۰ میلیون تومان را دارید و تنها با یک دکمه و چند دقیقه زمان و بدون هیچ ضامن و مراحل بانکی دیگری وام به حساب‌تان واریز می‌شود.

این هم فهرستی از بهترین طرح‌های تسهیلات بانکی که هم کارمزد کمتر و هم اقساط طولانی‌تر دارند:

وام نقدی سودمند بانک رفاه کارگران

طرح انتخاب بانک سینا

وام فوری فیروزه کارت بانک دی

وام نقدی آسایش حکمت ایرانیان

اقساط وام ۱۰ میلیونی چقدر است؟

به گزارش بازار بورس,طبق اعلام بانک مرکزی، کارمزد وام ۱۰ میلیونی صفر خواهد شد. در حال حاضر دو بانک قرض الحسنه مهر ایران و بانک رسالت وام‌ ده میلیونی قرض الحسنه با کارمزد صفر ارائه می‌کنند. اما بانک‌های دیگر هم تحت عناوینی مانند وام نقدی و فوری تسهیلات خرد را با کارمزد ۴ تا ۱۸درصد به متقاضیان می‌دهند. زمان بازپرداخت وام‌های خرد هم به طور متوسط ۳۶ماهه است؛ یعنی اگر ده میلیونی وام با کارمزد ۴درصد و اقساط ۳۶ماهه بگیرید، باید هر ماه ۳۲۰هزار تومان قسط پرداخت کنید.

مدارک لازم برای گرفتن وام خرد

هر کدام از بانک‌ها مدارک و شرایط خودشان را برای دادن یکی از وام‌های فوری و نقدی و دانشجویی و … دارند. اما برای گرفتن وام با حداقل مبلغ ممکن هم نیاز به داشتن یک ضامن معتبر دارید. البته اگر حساب سپرده بانکی بلندمدت در یکی از بانک‌ها داشته باشید، همان حساب سپرده می‌تواند نقش ضامن را برای شما بازی کند و کارتان خیلی راحت خواهد بود.

مدارک لازم برای گرفتن وام:

اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی خود و ضامن یا ضامن‌ها

اصل و کپی فیش حقوقی و گواهی کسر از حقوق وام گیرنده یا ضامن

ارائه مدارک شغلی درخواست‌کننده تسهیلات

کد خبر 461055

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 54
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    30 4
    سلام عزیزان. کدام وام. بانکها ایران میروی رئیس تمامی بانک ها انگار پولی که آنجا است مال باباشونه. یکجوری برخورد می کنند خودتان میدونید... متشکر
  • علی IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    18 6
    توضیح بدین مومن کجا ثبت نام کنیم برای وام ده میلیونی
  • عزیز حسین پور خشکبار یه IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    17 6
    اگر زودتر این وام پرداخت شود کار ماهم زودتر حل می‌شود.
  • زهرااحمدوند IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    10 4
    این وام 10 میلیونی خوبه واز یارانه کم بشه
    • بردیا IR ۰۴:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
      3 0
      من رفتم بابت وام ۱۰ تومنی صندوق ولایت من فرستادن کمیته امداد رفتم ط دوم پیش ریس برگشت گفت این سایت ها چرند می گویند گفتم سایت های معتبر است گفت از خودشان در می اورند انگار پول باباش بود همچنان با بد اخلاقی هم گفت بعد گفت اگر بدهیم باید حتمن تحت کمیته امداد باشید گفتم من از نظر مالی وضعیت ام خرابه است احتیاج مبرم دارم شما شماره حساب هام بررسی کنید جزو دهک اول هستم با بداخلاقی گفت اقا با من بعث نکن فقط به افراد کمیته امدا انهم با تحقیق تفحس می دهیم وقت ما را نگیرید این سایت ها اگر نامعتبر اند و خود مسئول دون پایه یک ارگان حتی قبول ندارد چرا مردم ازار میدهید
  • مرغوب خدایی IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    13 3
    ۰ ۲ میلیون وام میخوام ضروری
  • حسین درودی. IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    11 0
    ای کاش هرکس که دوست داشت با گوشی ثبت‌نام می‌کرد.
  • IR ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    7 4
    وام نیست که یک نوع سرگرمی تا دولت کارخودشو انجام بده
  • IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    19 3
    کاش مثل همون وام وام یارانه که یه میلیون دادن یه شماره میزاشتن ازطریق همون وام میگرفتیم وازیارانه کسرمیشد
  • محمدمهدی ن میزنن IR ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    11 2
    سلام اگرمیشدهمانندوام قبلی خودکارواریزمیشدوازیارانه کسرمیشدعالی بوداماحیف که نمیشه
  • یاسوجی IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    3 2
    دروغ نگیت به کدام خا نواده بدبخت داد اید این حرفها مثل وام بازنشسه ها و بانک ها است
  • ایرانی IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    8 0
    اگر من شاغل بودم فیش حقوقی داشتم وام لازم نبودم وامو برای ایجاد شوغل میخواستم
  • آشنا IR ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    5 3
    به خدا همش دروغه برا ده میلیون تومان وام ده میلیون بار رفتم ولی یک رال گیرم نیومد
  • IR ۰۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    4 3
    اگر جایی پیداکردیدیدگه جنین وامی پرداخت می‌کنند حتما حتما رییس آن بانک اختلاس بزرگی انجام داده میخواهد بخشی را بعنوان وام به مردم بدهد تا مردم بیجاره هم سهمی برده باشند مردمومن کدام وام اگر هرجا با رییس بانک دم خور شدی وام میدنت
  • IR ۰۵:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    5 0
    بنده رفتم صندوق ولایت گفتم فقط فقط سرپرست خانوار که تحت پوشش کمیته باشه همین
  • اشکان IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    10 1
    دوستان اینجا بنگاه شایعه پراکنی است حالا دست کی پشت پرده این حرکت هاس خدا عالمه و نمیدونم‌چرا بااین هنه پیشرفت ما ادمها هنوز فریب چیزهای واضع رو میخوریم این چی ها شایعه است و پخش میشه که تو دل خوش باشی برای چند روز بعد ازدولت بپرسی میگه ه و خبری هم ندارن پس بدونید جز اینکه سرت گرم بشه چیزی نیست اگر قرار وام باشه درجا میدنت
  • الان نزدیک به سه ماه است درخواست وام ودیعه مسکن دا NL ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    4 0
    سه ماه است درخواست وام ودیعه مسکن دادیم با پرونده کامل ضامن و چک سفته خلاصه تکمیل ولی خبری از وام نیست ای کاش آدرس طرف حق حساب هم یواشکی میگفتی ما بدیم اگه قراره حق حسابی بدیم تا این وام چوسکی اجاره مسکن هرچی زودتر پرداخت کنید .خدا پدرمادرتون بیامرزه. دیگه چی بگم .همین وام ها بدهید نمیخواد دیگه وام جدید تبلیغ کنید .تشکر از زحمات شبانه روزی و تلاش برای ما مردم واقعا متشکرم .
  • Yashar7kla@gmail.com IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    6 1
    کدام وام وقتی به هرکدام از شعب بانکها مراجعه میکنیم میگویند وام ها بسته هستند و حق پرداخت وام را نداریم
    • علیرضا حامیان IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      0 0
      آقایان دولتمرد شما که حرف از رفاه و آسایش مردم میزنین یه بانک معرفی کنید و دستور پرداخت وام رو به رئیس شعبه بدهید، میریم بانک سوال راجع‌به وام میپرسیم انگار داریم از فساد مالی صحبت میکنیم، آقای رئیسی این وعده‌ها و دروغ‌های شما دیگر برای ما رنگی ندارد، بفرمایید این وام ها رو به سران دولت تقدیم میکنید و ما رو هم سرکار گذاشتید و مسخره کردید، الان من یه مرد متاهل ۳۵ ساله هستم که از زمان آقای روحانی بیکار در منزل هستم،حالا شما میدونید و این بی وجدانی بی پایان خودتون، خدا ازتون نمیگذره.
    • سعید IR ۰۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
      0 0
      سلام بنده تهت پوشش کمیته بودم پیوند کلیه زدم همونم خط زدن انقدر هستن که اینجور چیزها به منو همسال شما نمیدن فقط پارتی داشتی همه چیز بهت تحلق میگره وگرنه در بی زنگ میزنی ولا .اسم منو خط زدن بخدا قسم ذره درآمد ندارم متاهل هم هستم یک فرزند هم دارم دکترها اجازه کار تو آفتاب نمدن کار سنگین بالا ۳کیلو نمدن باید ماشین خاک بریزم تو سرم یکی حداقل بفکر من باشه تمام حرفهاشون واسه کسی هست پارتی پارتی پارتی دارن تمام صدا منو خدا باید بشنوه فقط کسی نیست ولا
  • علی IR ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
    0 0
    با این حرفها دهان شیرین نمیشه
  • دروغ IR ۰۷:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
    0 0
    ملت سر کاری است
  • سید داود IR ۰۷:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
    0 0
    سلام شمارو به خدا قسم اگه دروغ نمیگین به من هم وام بدین خیلی مشکل دارم بیکارم مریض هستم بیمه هم ندارم ۵۸۹۲۱۰۱۱۸۰۵۶۴۹۳۸ خدا هیچ کس رو شرمنده زن بچهاش نکنه
  • سمیه IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
    2 0
    سلام ..بخشید کدوم کمیته امداد وام ده میلیومی رو ٢٤ ساعته میریزه؟؟؟!!! درضمن خودم عضوش هستم دیروز امداد بودم اصلا وام ده میلیومی نمیدن چون گفتن بوجه ندارن... اگر هم داشته باشن اصلا و اصلا ضمانت که یارانه میگیری نیست هزار درصد میگن باید چک ی بازاری باشه ...لطفا درست برسی کنید دروغ تحویل مردم ندید...گویا دروغگو دشمن خداست...تمام
  • وحید IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
    0 0
    اسمش روشه وام یارانه دیگه چرا مردم و میپیچونیت بدین به همه کارشون راه بیفتد...
  • سیدکمال موسوی انزهایی IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
    0 0
    یکسال دندون کشیدم ب هربانکی زدم ده تومن وام بهم ندادن موقع غذاخوردن ازلثه هام خون میاد حتی بانکی که حقوق میگیرم بهم وام نداد البته حقوقم فقط دومیلیون تومنه کی بداددل مامیرسه خدامیدونه وام گرفتن هم پارتی میخادکه ماهیچ کسی روندارم
  • ب غ IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
    0 0
    صندوق امدادولایت درتبریز نیست چکارکنم
  • روژان IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
    0 0
    والا ب تحت پوشش بهزیستی هم ندادن منکه تحت پوشش بهزیستیم ۱۰بارفتم برای ۱۰میلبون وام فقط تنهاحرفشون ابنه ک بودجه نداریم هروقت امد چشم.من نمیدونم اگه بودجه نیس پس چرا اعلام میکنن فقط ب تحت پوشش ها و سرپرست هامیدن منکه یک ریال ندیدم تخت پوشش هم هستم
  • علی IR ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
    0 0
    سلام کجا باید بریم ثبت نام کنیم
  • رمضانعلی مزینانی IR ۰۵:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
    0 0
    من ۱۰ ملیون وام میخواهم خانه ام را درست کنم باید چکاری انجامبدهم ضامن ندارم
  • IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
    0 0
    ده میلیون تومان چیه برادرم مگه ده میلیون تومان ما به جای ۱۰۰ هزار تومان نیست توی ایران با اون مگه میشه کاری کرد برادرمن
  • جعفر IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
    0 0
    سلام ناشنوا هستم متاهلم دوتابچه دارم وام واقعا لازم دارم وام چی جور است
  • حجت الله کرمی IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
    0 0
    من نیاز فوری ب وام 10میلیونی دارم خدا خیرتپنبده
  • IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
    0 0
    لطفاً راهنمایی کنید کجا میتونم بگیرم ده میلیون تومان
  • عباس IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
    0 0
    سلام من خودم ضامنه دیگران میشم الان بانک از خودم ضامن میخاد کسر از حقوق کفایت نمی‌کند
  • جمال فرسیو IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
    0 0
    دروغ دروغ که شاخ نداره رفتم میدان فردوسی صندوق ولایت هر سه تا مسول صندوق حظور داشتند وبا هم گفتن دروغ همچین دستور عملی به ما نداده اند ندارند که بدهند سر کارتون گذاشتن
  • رادین عمادی IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
    1 0
    سلام وام بدون سپرده میخام .لطفن راهنماییم کنید
  • باب اسفنجی IR ۰۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
    0 0
    تمامی این مطالب از بابت وام ده میلیون تومان ،دروغ است ،من بیست و ششم مهرامسال درخیابان مالک اشتر بین خ کارون و قصرالدشت صندوق امدادولایت نزدریسش رفتم و این متن رابازگوکردم ،ریسش گفت ،اینهاچرت وپرت است .
  • مسلم IR ۰۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
    0 0
    باسلام.کد در خواست وام چه کد هست.لطفا کددریافت وام را برایم ارسال کنید.مشتکرم.
  • حمید IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
    0 0
    همه اش دروغه
  • صفر IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
    0 0
    من بیماری صعبل علاج دارم اتروز اسم دیسک کمر دیسک گردن معلولیت زهنی روحی روانی معلولیت جسمی قضوف پایم باید عمل شود ۸دکتر متخصص منکارافتاده کلی زدند بیمه ۲۵۰۰۰۰۰۰حقوق می‌دهد حقوق همه زیاد شد ولی مال من همن که بود هست یک ریال حقوق من اضافه نشد ۳بچه دم بخت دارم از کجا بیارم آنها را ازدواج کنم پول ندارم خانوده شهید هستم پسرم عضو بسیج هست من گفتم بسیج ول کن برو سر کار از سر کار آمدی برو کار دیگر ۲۴سال دارد زن میخوهد من پول ندارم ۹۸سکته کردم ۴۰روز فیزترآبی رفتم خوب نشدم نوار عصب عضله رفتم ۴بار بیمارستان اعصاب روان بستری شدم اتروز واسم ودیابت بیماری صعبل علاج دارم یک خانه سی متری دارم زنم به جای مهریه از من گرفت ۵سال عضوبهزیستی هستم یارانه ۳۰۰ تومان برایم ریختن یک بار مهر ماه یارانه ریختن یارانه ۱۵۰۰۰۰۰۰ را به من نریختن من سهام عدالت ندارم ۵سال عضوبهزیستی هستم باید بهزیستی سهام عدالت ما را درست می‌کرد در را باز نمکنند هر وقت می‌رویم پشت در می‌مانیم
  • سلما IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
    0 0
    ضامنننننننننن ی سوال اونا که وام های چند هزار میلیاردی میگیرن چی بابت ضمانت گذاشتن ؟؟؟؟
  • جعفر بهنیا IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
    0 0
    سلام من نیاز به وام یارانه 10میلیونی دارم همسرم مریضی بدخیم دارد لطفا رسیدکی وراهنمایی کنید
  • صفرسلطانی غلامی زاده IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
    0 0
    مبلغ ۱۰ملیون وام رایانه چون لازم دارم
  • حمید فهمی شادباد IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
    0 0
    سلام منم وام میخوام بچهم مریضه بیمارستان بستری شده بهسیزتیم پرونده داریم
  • مهدی ملایی IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
    0 0
    سلام ،نیاز دارم به این مبلغ وام ،تازه ازدواج کردم دستم خیلی خیلی خالی هست ،برای شروع هرکاری حدعقل این مبلغ لازم میشه که من نمیتوان جورش کنم
  • میلاد. گ. م IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
    0 0
    آخه چقدر دروغ همه رو گذاشتن سرکار ، وام ۱۰ ملیونی تا ۲۰ رقم که یارانه مهر ماه دوبار پرداخت مشه،یارانه ۹۰۰هزار تا ۱.۵ ملیون تومانی، همش دروغ دروغ ، واسه ۱۰ ملیون که بتونم بزارم رو پولیش خونم ۳ماه دارم میرم میام
  • کامی DE ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    0 0
    این مملکت ورشکسته است کدوم وام
  • IR ۰۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    0 0
    وام یعنی کشک وام پول مال ملت نیست مال حکومت و اقازادها هستش ملت هیچ نقشی ندارند آینده شما جوانها یعنی تو خواب باید ببینید
  • آژین IR ۰۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    0 0
    درود و ابزلز ادب و احترام ب محضر بزرگان حکومتی و ریس جمهور مهربانمان...در سن ۵۰ سالکی از کارافتاده ام حقوق کمیته امداد و یارانه معیشتی گزران مخارج میشود فرزندانم کارگرن و کمی کمک حالم میشوند..این وام اگر با حقوق امداد حساب کنن محبت بیدریغی مبذول نموده اند ..سپاسگزارم برقرار باشید
  • سمیه خواجوی IR ۰۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    0 0
    وام ضر وری ده میلیونی
  • تقی صالحیکد ملی6308305247 بیکارم IR ۰۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    0 0
    چه کسی ضامن آدم بیکار میشه در ضمن گواهی کسر از حقوق که آدم بیکار نداره تکلیف این افراد جهت وام گرفتن چیه10
  • دلاور IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    0 0
    من به این وام نیاز دارم
  • حبیب لالا کامرانی IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    0 0
    من جوانی هستم بیکار هستم نمیدونم چه کار کنم ؟؟؟