مهمترین اخبار بازار ارزهای دیجیتال در هفته جاری

بازار رمزارها در هفته جاری با رویدادهای مختلفی روبرو بود.

به گزارش صدای بورس در هفته جاری بازار رمزارزها دارای شرایط نوسانی بود اما حواشی و خبرهای زیادی در حاشیه بازار وجود داشت.

توقف شبکه بی ان بی پس از هک ۱۰۰ میلیون دلاری

هک شبکه بی ان بی چین در چهاردم مهر تایید شد و پس از انتشار خبر هک شبکه BNB Chain ، واریز و برداشت روی این شبکه بسته شد. این هک برروی پل میان زنجیره ای این شبکه انجام گرفت ودر پی آن مقداری توکن اضافی وارد شبکه شد. پس از چند ساعت تیم بی ان بی چین اعلام کرد که (اعتبارسنج‌ها در حال تأیید تراکنش‌ها هستند و زیرساخت‌های جامعه نیز در حال به‌روزرسانی است) بعد از اعلام این خبر، این شبکه دوباره راه اندازی شد. حدود دو روز بعد از این هک و سرقت، تیم توسعه بی ان بی چین اعلام کرد؛ قصد دارد جهت تصمیم‌گیری درباره توکن‌هایی که سرقت‌شده یک رأی‌گیری برگزار کند. از مواردی که در این رای گیری اعلام شد سوزاندن، فیریز یا مسدود کردن دارایی‌های سرقت شده بوده است.

بازی شیبا به اندازه خود شیبا محبوب شد

تاریخ انتشار بازی شیبا اینو ۱ اکتبر اعلام شده بود، ولی در آخرین پست صفحه رسمی توییتر شیبا، تاریخ انتشار جهانی این بازی ۶ اکتبر (۱۴ مهر) اعلام شد و در ۱۴ مهر این بازی کارتی به اسم شیبا اترنیتی در دو نسخه اندروید و IOS منتشر شد. محدودیت سنی این بازی دراندروید ۷ سال به بالا و در IOS ، ۹ سال به بالا است. به ادعا این تیم، بازی شیبا اترنیتی پیچیده‌ترین بازی کارتی دنیاست. پس از انتشار این خبرارزش میم کوین شیبا ۷ درصد افزایش یافت.

آغاز پذیرش ارزهای دیجیتال برای پرداخت هزینه‌های سرویس ابری گوگل (گوگل کلود)

«آمیت زاوری» مدیر ارشد گوگل به تازگی اعلام کرده است که از اوایل سال ۲۰۲۳ میلادی با همکاری صرافی ارز دیجیتال کوین بیس بخشی از پرداخت‌های برخی مشتریان گوگل کلود با ارز دیجیتال امکان پذیر خواهد شد و در آینده سرویس‌ها و مشتریان بیشتری را در بر خواهد گرفت. این پرداخت‌ها از طریق سیستم پرداختی صرافی کوین بیس با ۱۰ ارز مشهور بازار از جمله بیت کوین، اتریوم، دوج کوین و.... انجام خواهد گرفت.

فدرال رزرو و سیاست‌های پولی سختگیرانه

فدرال رزرو آمریکا هر چند وقت یک بار پس از نشست دوره‌ای خود، نرخ بهره را اعلام می‌کند که با توجه به شرایط اقتصادی آمریکا احتمالا دوباره با افزایش نرخ بهره به پایان خواهد رسید. لائل برینارد، نایب‌رئیس فدرال رزرو در نشست سالانه انجمن ملی اقتصاد کسب و کار در شیکاگو گفت: «بانک مرکزی در تلاش برای مهار تورم به تشدید سیاست پولی خود ادامه خواهد داد» اودر ادامه اعلام کرد: «میزان تورم دلار آمریکا به دنبال شوک‌های ناشی از یک بیماری همه‌گیر جهانی، مشکلات زنجیره تأمین به دلیل حمله روسیه به اوکراین و عدم اطمینان اقتصادی بالا است».

علاقه روزافزون رابرت کیوساکی به بیت کوین

رابرت کیوساکی نویسنده کتاب «پدر پولدار، پدربی‌پول» که بارها حمایت خود را از ارزهای دیجیتال و بیت‌کوین اعلام کرده بود؛ این هفته نیز دوباره از بیت کوین حمایت کرد و بر علاقه خود به این ارز تاکید کرد. کیوساکی عمر طلا و بیت کوین را بیشتر از دلار می‌داند.

منبع: صرافی رمزینکس

کد خبر 460883

اخبار مرتبط

  • بیت‌کوین از مانع عبور می‌کند؟

    بیت‌کوین از مانع عبور می‌کند؟

    بازارهای سهام ایالات‌متحده، هفته جدید را صعودی آغاز کرده‌اند به‌طوری‌که اس اند پی ۵۰۰ حدود ۲.۶۰ درصد و نزدک کامپوزیت بیش از سه درصد رشد کرده است. این شاخص‌ها نشان می‌دهند که بازارها از نرخ تورم بالا در ماه سپتامبر عقب‌نشینی و تمرکز خود را بر روی درآمدهای سه ماهه سوم معطوف کرده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =