عرضه بیش از 14 هزار نوع محصول برای رفع نیازهای فناورانه کشور

زیست بوم فناوری و نوآوری چند سالی است که میزبان محصولات و خدمات دانش بنیانی است که با بهره گیری از توان دانشی و تخصصی فناوران ایرانی به تولید رسیده اند.

به گزارش صدای بورس, این محصولات که بر مبنای نیازها و چالش های فناورانه تولید شده اند سال ها است که به بازار تقاضا عرضه می شوند و نیازهای کشور را بدون وابستگی به بازارهای جهانی مرتفع می کنند. محصولاتی در حوزه های مختلف فناورانه که صنایع را بی نیاز از واردات کرده اند و باکیفیت و کمیت بالای تولید می شوند.



کارگزاران فناوری هم که بازیگران اصلی اتصال بازار عرضه و تقاضا هستند؛ شناسایی و ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه فناوری، جلب سرمایه‌گذاران، تسهیل روند تجاری‌سازی دانش‌فنی و رفع نیازهای فناورانه صنایع و دستگاه‌های دولتی و خصوصی با کمک محصولات تولیدی داخلی را فراهم می کنند.

بر همین اساس شبکه فن بازار ملی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با کمک کارگزاران خود توانسته زمینه مناسبی برای معرفی 14 هزار و 268 محصول فناورانه ایرانی در حوزه های مختلف سلامت، نفت، گاز و پتروشیمی، شهر هوشمند، کشاورزی و غیره را ایجاد کرده است تا متقاضیان با کمک این محصولات، نیازهای خود را رفع کنند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما,به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، «برد الکترونیکی اندازه‌گیری اکسیژن خون (برد OEM پالس اکسیمتر)»، «خشک کن و استریل کننده با فناوری مایکروویو»، «دستگاه ارت الکترونیکی (محافظ و دشارژ الکترونیکی)»، «پمپ سرنگی هوشمند»، «دستگاه تراش و فرز سی‌ان‌سی (میلترن)»، «جت پلاسمای اتمسفری»، «سیستم ضد سرقت کانفیادو (سیستم مدیریت هشدار یا سیستم امنیتی)»، «سامانه جامع مدیریت آموزش سریر»، «استارتاپ سیستم هوشمند تشخیص سوفل قلبی»، «سیستم عامل تشخیص و غربالگری گرفتگی عروق توسط سیگنال های حیاتی بدن»، «دستگاه شبیه ساز سنسورهای خودرو و تست سیم کشی» و غیره بخش کوچکی از محصولات عرضه شده در این پلت فرم است.

کد خبر 460633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =