۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۶
قیمت طلا و سکه

امروز در بازار آزاد تا این لحظه قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم یک میلیون و ۳۸۱ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است.

به گزارش صدای بورس، امروز در بازار آزاد تا این لحظه قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم یک میلیون و ۳۸۱ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است.

:قیمت طلا و سکه

هم‌اکنون در بازار آزاد، قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم یک میلیون و ۳۸۱ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم ۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز ۱۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است.

در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۸ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی ۵ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان و سکه یک‌گرمی ۳ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

به گزارش تسنیم ،هر مثقال طلا در بازار داخلی، ۵ میلیون و ۹۸۵ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است؛ ضمن اینکه قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۱۶۹۵ دلار است.

کد خبر 460536

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • اقتصاد ایران در سال اول دولت سیزدهم

    اقتصاد ایران در سال اول دولت سیزدهم

    بیش از چهارده ماه از زمان روی کار آمدن دولت گذشته است. در این گزارش با بررسی عملکرد دولت در این مدت و با استناد به آمارهای رسمی وضعیت شاخص های اقتصادی کشور بررسی شده است.

  • روشن شدن ابعاد جدیدی از سرقت صندوق امانات بانک ملی

    روشن شدن ابعاد جدیدی از سرقت صندوق امانات بانک ملی

    رئیس اداره ۱۷ پلیس آگاهی تهران از دستگیری متهمان جدید پرونده سرقت از صندوق امانات بانک ملی در شمال کشور و کشف سکه‌های سرقتی از مخفیگاه متهمان خبر داد.

  • دلار ۳۵ تومانی در راه است

    دلار ۳۵ تومانی در راه است

    بلاتکلیفی بازار ارز ادامه دارد. ندری اقتصاددان که رکود بازار را بیشتر مربوط به مساله برجام می داند تا اعتراضات اخیر، گفت: با توجه به بازده منفی دلارنسبت به تورم احتمال افزایش دوباره قیمت ها وجود دارد.

  • زمان‌بندی اجرای ضوابط خریدوفروش و نگهداری فلزات گران‌بها

    زمان‌بندی اجرای ضوابط خریدوفروش و نگهداری فلزات گران‌بها

    سخنگوی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: زمان بندی اجرای این ضوابط برای فلزات گران‌بها مشخص و براین اساس سکه طلا از ۲۶ مهر مشمول این مقررات است.

  • طلا ارزان شد

    طلا ارزان شد

    قیمت طلا امروز(دوشنبه) کاهش یافت و در جلسه قبل نزدیک به یک درصد کاهش یافت زیرا داده‌های قوی مشاغل ایالات‌متحده این دیدگاه را تثبیت کرد که فدرال رزرو به سیاست افزایش تهاجمی نرخ بهره ادامه خواهد داد.

  • حباب سکه چقدر است؟/جدول

    حباب سکه چقدر است؟/جدول

    قیمت طلا و سکه در بازار را در جداول زیر مشاهده کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =