۹ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰
هیجان خرید در بازار ارز

امروز دلار در بازار ارز هرات وارد کانال ۳۲ هزارتومان شد و به تبع آن قیمت سکه هم خاکریز ۱۵ میلیون تومان را فتح کرد .

به گزارش صدای بورس ، اواخر هفته گذشته بود که خبر به بن بست رسیدن مذاکرات برجام  توسط  مقام‌های ارشد دولت آمریکا  آتش به جان دلار در تهران انداخت.

سفر علی باقری کنی در هفته گذشته همراه با رئیس جمهور به نیویورک اندکی امید به پیشرفت گفت‌وگوها ایجاد کرده بود که با ناکامی مواجه شد. تنش‌های داخلی روزهای گذشته و تحریم های جدید آمریکا علیه ایران نیز در همین حال به بالا ماندن هیجانات بازار ارزمنجر شد.

مشاور امنیت ملی کاخ سفید هم  در تازه ترین اظهارات خود گفته به دنبال تحریم های بیشتر علیه ایران هستیم.قیمت دلار امروز در تهران یک کانال بالا رفت. هر برگ اسکناس آمریکایی در بازار ارز تهران به قیمت ۳۲ هزار و ۶۰۰ تومان معامله شد.  البته عده ای از معامله گران می گفتند که نرخ  دلار در حال پیشروی به سمت کانال ۳۳ هزار تومان است. 

پشت پرده افزایش قیمت دلار در تهران 

به گزارش اقتصاد نیوز,تحلیگران فنی معتقدند در کنار اخبار منفی برجام و تحریم ها؛  یکه تازی دلار در بازارهای همسایه و افزایش نرخ حواله درهم موجب تقویت انتظارات صعودی در تهران شده است.  امروز دلار در بازار ارز هرات وارد کانال ۳۲ هزارتومان شد و به قیمت ۳۲ هزار و ۱۵۰ تومان معامله شد. این قیمت نسبت به  روز پنجشنبه گذشته بیش از ۵۰۰ تومان افزایش را نشان می دهد. در ادامه معاملات نقدی در هرات قیمت دلار از مرز مقاومتی ۳۲ هزار و ۲۰۰ تومان عبور کرد و بر روی ۳۲ هزار و ۴۰۰ تومان قرار گرفت . 

در سلیمانیه هم نرخ دلار آرایش صعودی به خود گرفت. قیمت دلار در بازار یاد شده امروز از سه مرز مقاومتی عبور کرد و با ۳۲ هزار و۸۷۰ تومان معامله شد. 

نرخ حواله درهم نیز امروز پا به پایقیمت درهم بالا رفت و تغییر کانال داد . نرخ حواله درهم امروز ۹ هزار و ۱۲۰ تومان بود. قیمت طلا ۱۸ عیار گران شد 

قیمت اونس طلا امروز تقریبا ۲ دلار و نیم پایین آمد و بر روی ۱۶۶۱ دلار قرار گرفت. در بازار داخلی ایران همقیمت طلا ۱۸ عیار ظهر امروز ۳۵ هزار و ۵۰۰ تومان گران شد و به ۱ میلیون و ۳۶۲ هزار و ۱۰۰ تومان رسید.

ورود سکه به کانال ۱۵ میلیون تومان 

سکه بازان امروز با شوک افزایش قیمت دلار در موقعیت خرید قرار گرفتند و فلز گران بهای داخلی امروز وارد کانال ۱۵ میلیون تومان شد.قیمت سکه ظهر امروز با ۱۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به فروش رسید.

حباب بی سابقه در بازار سکه 

ارزش ذاتی  سکه امروز ۱۲ میلیون و ۷۶۷ هزار تومان بود و حباب سکه به محدوده  ۱۹ درصد رسید.چنین سطح حبابی در سال جاری سابقه نداشته است. 

کد خبر 460162

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • طلا در آستانه یک بازار صعودی جدید است؟

    طلا در آستانه یک بازار صعودی جدید است؟

    هیچ بحثی وجود ندارد که سال ۲۰۲۲ یک سال چالش‌ برانگیز برای طلا بوده است. این فلز گرانبها به عدم قطعیت ژئوپلیتیکی مداوم، تورم فزاینده و آشفتگی اقتصاد جهانی واکنشی نشان نداده است.

  • عقب گرد قیمت در بازار سکه

    عقب گرد قیمت در بازار سکه

    به باور تحلیل گران فنی در صورتی که در روز جاری دلار در بالای مرز ۳۳ هزار تومان تماند،‌ خبری از افزایش بیشتر سکه نخواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =