۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
نجات سکه با خوشبینی دلاری

سکه امامی توانست از فاز نزولی خارج شود و ضمن حفظ محدوده ۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی به سوی محدوده ۱۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومنی حرکت کند.

به گزارش صدای بورس,گفته های معامله گران نشان می دهد که در آخرین معاملات روز گذشته، بازیگران بازار سکه حاضر به فروش این فلز گران بها در محدوده ۱۴ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان بودند. این در حالی بود که در بازار پشت خطی روز سه شنبه کمتر کسی حاضر بود بالای محدوده ۱۴ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان اقدام به خرید فلز گران بهای داخلی کند.

به گزارش اکو ایران,افزایش قیمت سکه در روز چهارشنبه ناشی از رفتار قیمتی دلار بود. فعالان بازار سکه عنوان می کنند که افزایش قیمت دلار به بالای محدوده ۳۱ هزار و ۸۰۰ تومانی موجب شد که خوشبینی بازیگران بازار فلز گران بهای داخلی نسبت به آینده اسکناس آمریکایی بیشتر شود. در واقع خوشبینی نسبت به آینده دلار کمی فروشندگان را از بازار خارج کرد و زمینه ساز تقویت ارزش ذاتی فلز گران بهای داخلی شد.دیشب ارزش ذاتی فلز گران بهای داخلی به نزدیکی محدوده ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی رسید، حال آنکه روز سه شنبه این ارزش در حدود ۱۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان بود. البته با وجود افزایش ارزش سکه هم چنان حباب این فلز گران بها بالاست و به دلیل همین حباب حدودا ۱۵ درصدی، برخی از معامله گران امکان رشد سنگین را برای بازار سکه محتمل نمی دانند.

تغییر حباب به روز قبل

میزان حباب(درصد)

مقدار حباب(تومان)

قیمت واقعی

۱۴۱۲۴۹-

۱۵.۰۱

۱٬۸۷۲٬۶۸۶

۱۲٬۴۷۷٬۳۱۴

سکه امامی

۱۴۰۴۹۸-

۲۹

۱٬۸۰۹٬۶۱۰

۶٬۲۴۰٬۳۹۰

نیم سکه

۲۲۸۰۳-

۶۱.۷۲

۱٬۹۲۷٬۳۰۵

۳٬۱۲۲٬۶۹۵

ربع سکه

14189

۹۴.۹۹

۱٬۴۶۱٬۴۵۶

۱٬۵۳۸٬۵۴۴

سکه گرمی

کد خبر 460027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =