جزئیات جدید و مهم درمورد سهام عدالت

سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در رابطه با سهام عدالت جاماندگان موضوعاتی را مطرح کرد که در ادامه می توانید مطالعه کنید.

به گزارش صدای بورس,سید احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد گفت: در خصوص جاماندگان سهام عدالت به محض این که رفع اختلاف بین دو معاونت حقوقی دولت و مجلس صورت گیرد حتما مصوبه نهایی مجدد می‌آید. در حاشیه مراسم آغاز سال تحصیلی احسان خاندوزی در خصوص سهام عدالت نکاتی را مطرح کرد.

سوال:قرار بر این بود که جاماندگان سهام عدالت تا پایان امسال تعیین و تکلیف شوند چه شد؟

خاندوزی:با توجه به این که تعیین و تکلیف بازماندگان سهام عدالت جز احکام قانون بودجه سال ۱۴۰۱ هم هست وزارت اقتصاد در خرداد پیش نویس مصوبه‌ای را آماده کرد که به چه نحوی برای بازماندگان سهام اختصاص داده شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران,با توجه به این که مجلس تکالیف دیگری را بر روی دوش دولت گذاشته بود برای این که سهام شرکت‌های دولتی به صندوق‌های بازنشستگی تامین اجتماعی و... اختصاص پیدا کند سهام در اختیاری که باقی می‌ماند برای بازماندگان سهام عدالت به میزانی بود که ما می‌توانستیم در گام اول فقط بازماندگان تحت پوشش نهادهای حمایتی کشور را از این طریق جبران کنیم که این مصوبه در کمیسیون اقتصادی دولت مصوب شد در صحن دولت هم یکبار مطرح شد.

معاونت حقوقی ریاست جمهوری ایراداتی به مصوبه ای مبنی بر اینکه سهام برخی از شرکت‌ها قابل تامین است یا نه؟ گفت که قرار شد در یک رفت و برگشت بین معاون حقوقی دولت ومجلس شورای اسلامی این مورد رفع اختلاف شود.

سوال:آیا تعیین و تکلیف جاماندگان سهام عدالت به پایان امسال می‌رسد؟

خاندوزی:انتظار ما خیلی زودتر از این حرفا است.

کد خبر 459902

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • از تعیین تکلیف سهام عدالت متوفیان چه خبر؟

    از تعیین تکلیف سهام عدالت متوفیان چه خبر؟

    آمارها از فوت سه میلیون مشمول سهام عدالت طی سال‌های گذشته خبر می‌دهند، اما طی این سال‌ها امکان انتقال سهام متوفیان به وراث وجود نداشته است. البته وعده تعیین تکلیف این سهام بارها از سوی مسئولان داده شده، اما هنوز به مرحله اجرا نرسیده است.

  • واگذاری سهام عدالت به جاماندگان تصویب شد

    واگذاری سهام عدالت به جاماندگان تصویب شد

    سخنگوی دولت از تصویب واگذاری بخشی از سهام دولت در برخی از بانک‌ها و شرکت‌های دولتی به افراد فاقد سهام عدالت که تحت پوشش سازمان‌های حمایتی کمیته امداد، بهزیستی و مجموعه ایثارگران هستند، خبر داد.

  • تاکید وزیر اقتصاد بر واگذاری اموال مازاد بانک‌ها

    تاکید وزیر اقتصاد بر واگذاری اموال مازاد بانک‌ها

    گزارش عملکرد واگذاری اموال مازاد پنج بانک دولتی در نیمه دوم سال ۱۴۰۰ و شش‌ماهه ابتدای سال جاری، طی جلسات جداگانه‌ای به وزیر اقتصاد ارائه شد.

  • موتور سواری وزیر اقتصاد

    موتور سواری وزیر اقتصاد

    وزیر اقتصاد با اشاره به سهولت دسترسی فعالان اقتصادی به مفاصا حساب مالیاتی و گواهی عدم بدهی مالیاتی، گفت: تمام موتورهای ایجاد تورم از ناحیه بی انضباطی های بودجه‌ای، شبکه بانکی، خلق پول، نوسان های بی ضابطه نرخ ارز و... در ماه‌های گذشته کنترل شد.

  • واگذاری سهام عدالت به جاماندگان در مراحل پایانی

    واگذاری سهام عدالت به جاماندگان در مراحل پایانی

    طبق وعده مسوولین واگذاری سهام عدالت به جاماندگان در مراحل پایانی قرار گرفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =