گام مؤثر دیگر فولاد مبارکه در راستای رضایتمندی مشتریان؛

*افزایش چشمگیر خوش‌قولی تحویل محصولات گرم فولاد مبارکه به مشتریان*

به گزارش صدای بورس تحویل به‌موقع سفارش‌ها یکی از عوامل مهم در رضایت مشتریان است که دست‌یابی به آن در گِرو داشتن فرایندهای دقیق در برنامه‌ریزی تولید، فروش، تولید و همچنین اجرای دقیق این فرایندها و بهبود مستمر و به‌روزرسانی آن‌هاست.

یاسر حاجی حیدری، مدیر برنامه‌ریزی و کنترل تولید:
🔹 ما در سال‌های اخیر در قسمت برنامه‌ریزی و کنترل تولید تلاش‌های بسیاری چه در زمینه به‌روزرسانی فرایندها با به‌کارگیری الگوریتم‌ها و روش‌های نوین برنامه‌ریزی و چه در زمینه بهبودهای مستمر انجام دادیم. نمونه اصلی آن پروژه IPSO (Integrated Planning & Scheduling Optimizer) است که هم‌زمان با تغییر سیستم‌های اطلاعاتی شرکت تعریف شد و هم‌اکنون بخش‌های عمده‌ای از آن در حال کار است. این پروژه شامل الگوریتم‌های پشتیبانی تصمیم است که برنامه‌ریزی تولید را در ساختن تصمیمات بهتر یاری می‌کند.

محی‌الدین اتحاد توکل، رئیس برنامه‌ریزی و کنترل تولید ناحیه نورد گرم:
🔹با تلاش همه همکاران و به‌کارگیری سیستم‌های جدید، در این زمینه بهبود چشمگیری داشته‌ایم؛ به‌گونه‌ای که ضریب خوش‌قولی تحویل محصولات گرم شرکت که در سال ۱۳۹۹ به میزان ۴۲.۷ درصد بود، از نیمه دوم سال ۱۴۰۰ با انجام فعالیت‌هایی که به آن اشاره شد، در سال ۱۴۰۰ به ۵۸.۹ درصد افزایش یافت و براساس اطلاعات نمودار ارائه شده، در سه‌ماهه گذشته با افزایش چشمگیری به ۹۴.۷، ۹۸.۳ و ۹۳.۳ درصد نیز افزایش یافته است.

کد خبر 459638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =