۲۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۱
بازار دلار و سکه قفل شد

قیمت دلار و سکه در بازار امروز سه شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ در یک محدوده خاص قفل شد.

به گزارش صدای بورس، قیمت دلار عصر دیروز سه شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ در بازار ارز تهران ، سلیمانیه و هرات مانند روز گذشته در یک محدوده خاص معامله شد.

به گزارش اقتصاد نیوز,نرخ دلار عصر امروز در تهران نسبت به روز گذشته تفاوت چندانی نداشت.هر برگ اسکناس آمریکایی امروز در محدوده ۳۱ هزار و ۵۰۰ تا ۳۱ هزار ۶۰۰ تومان معامله شد. در هرات هم نرخ دلار در مقایسه با روز گذشته ۵۰ تومان بالا تر بود . قیمت دلار هرات امروز ۳۱ هزار و ۲۰۰ تومان بود .

در بازار سلیمانیه هم قیمت دلار نسبت به عصر دیروز ۵۰ تومان رشد را ثبت کرد و در محدوده ۳۱ هزار و ۹۰۰ تومان مبادله شد .قیمت درهم نیز امروز افت و خیز چشمگیری را ثبت نکرد. نرخ حواله درهم امروز ۸ هزار و ۷۵۰ تومان بود که در مقایسه با روز گذشته ۲۰ تومان رشد کرده بود . عده ای از معامله گران با اشاره به سیگنال منفی بورل درباره برجام معتقد بودند نرخ دلار پتانسیل رشد را دارد اما مداخله ارزی بازار ساز موجب شده نرخ دلار رمقی برای رشد نداشته باشد و در یک محدوده خاص قفل شود.

جوزف بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپادر تازه ترین اظهارات خود درباره برجام گفت: مذاکرات هسته ای ایران در بن بست است و من انتظار هیچ چیز جدیدی را در این هفته ندارم. بورل همچنین گفته فکر نمی‌کنم به‌زودی شاهد پیشرفت در احیای برجام باشیم.قیمت اونس طلا امروز نزدیک به ۳ دلار رشد را ثبت کرد و در محدوده ۱۶۶۹ دلار معامله شد. در بازار داخلی ایران در زمان نوشتن این گزارش قیمت طلا ۱۸ عیار ۷۰۰ تومان بالاتر از دیروز مبادله شد.قیمت این فلز گران بهای داخلی دیروز ۱ میلیون و ۳۰۹ هزار و ۷۰۰ تومان بود قیمت سکه امامی در ابتدای معاملات نقدی امروز تقریبا ۷۱ هزار تومان بر ارزش خود افزود و در محدوده ۱۴ میلیون و ۳۵۴ هزار تومان مبادله شد

اما عصر دیروز در ادامه معاملات مانند قیمت دلار در یک محدوده خاص قفل شد و بر روی ۱۴ میلیون و ۲۷۵ هزار تومان قرار گرفت که نسبت به روز قبل تقریبا ۸ هزار تومان پایین آمده بود.ارزش ذاتی سکه امروز ۱۲ میلیون و ۴۱۶ هزار تومان بود و حباب سکه در محدوده ۱۴ درصد به دست آمد. از نظر برخی ازتحلیلگران حباب چشمگیر سکه سد راه سکه بازان افزایشی شده و از طرفی هم نوسان محدود قیمت طلا و قیمت دلار موجب شده از قدرت سکه بازان افزایشی کاسته شود .

کد خبر 459613

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • قیمت سکه طلا درجا زد

    قیمت سکه طلا درجا زد

    روز گذشته مجددا نرخ شاخص ارزی به پله هفتم کانال ۳۱ بازگشت. با شروع معاملات دلاری در روز سه‌شنبه روند نرخ ارز افزایشی بود و قیمت هر برگ اسکناس دلار آمریکا با حدود ۱۴۰ تومان افزایش به رقم ۳۱ هزار و ۶۲۰ تومان رسید.

  • قیمت سکه و طلا در روز تعطیل

    قیمت سکه و طلا در روز تعطیل

    قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز (جمعه) در بازار آزاد تهران به ۱۴میلیون و ۳۴۰ هزار تومان رسید.

  • کاهش ۲۰ درصدی قیمت طلای جهانی

    کاهش ۲۰ درصدی قیمت طلای جهانی

    قیمت طلا امروز جمعه ثابت بود زیرا دلار نزدیک به اوج اخیر خود باقی مانده بود، در حالی که احتمال افزایش شدیدتر نرخ بهره توسط فدرال رزرو آمریکا نیز بر تقاضای شمش‌های بدون بازده تاثیر گذاشت.

  • پیش بینی قیمت طلا و سکه بعد از ماه صفر

    پیش بینی قیمت طلا و سکه بعد از ماه صفر

    به گفته رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران، با ریزش هرچند محدود قیمت هر اونس جهانی طلا و همچنین نواسنات و کاهش نرخ ارز در بازارهای داخلی در هفته‌ای که گذشت، قیمت سکه و طلا نیز مجدد به روندی کاهشی خود بازگشت؛ بگونه‌ای که نسبت به ابتدای هفته، هر قطعه سکه ۳۰۰ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۱۷ هزار تومان ارزان‌تر شد.

  • سقوط آزاد قیمت طلا/پایین ترین قیمت از زمان کرونا

    سقوط آزاد قیمت طلا/پایین ترین قیمت از زمان کرونا

    قیمت هر اونس طلا امروز با ۱.۶۳ درصد کاهش به ۱۶۴۳ دلار و ۹۴ سنت رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =